VI från Linköping Del 3!!!!
Fru T skrev 2009-05-17 19:10:16 följande:
Ja har vart uppe på förlossningen en stund idag.. Hade så jädra ont å i samband med sömnbrist så orkade ja inte mer å bara grät så mannen ringde upp...låg väll där uppe en timma kanske å fick träffa en urmysig bm som satt hos mig å prata en hel del Låg me ctg å min tvåkönade lilla tös pendla mellan 130-180 det hade synts en del samandragningar under tiden men inte fasligt mycket å så gjorde hon en undersökning å min tapp är påverkad så hon nådde den knapt (den hade väll "halverats" om ja fatta det rätt) Men det betyder ju inte att det är kort tid kvar eftersom det har vart långdraget tills nu så kan det ju va långdraget den sista biten me... men det kan ju lika gärna va så att tappen påverkats på kort tid å att det kan va lika kort tid kvar... mannen hoppas på nästa vecka å ja vågar inte hoppas alls...Ja fick lite starkare tabletter ja ska ta innan sänggående så förhoppningsvis kan ja sova i natt å funkar det så ska ja be om mer tabletter... Nu har ja legat å vilat i ett par timmar å strax kommer mannen hem me pizza