Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-13 11:49:41 följande:
    På denna dator har vi inga bilder just, men jag har fina bilder på buketten. DEn enda bild som fanns att tillgå är denna:Du kan ju skymta buketten iaf. ;)Denna bild hade vi förövrigt som tackkortsbild, fast en del beskuren.
    Jättefint! Men jag får inte fram den i stor version, den är inte klickbar va?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2009-05-13 11:49:26 följande:
    Vart ska du vara o hur dags?
    Jag ska vara på Inter Flora i Tannerfors kl. 14, sen hoppas jag att kidsen vill sova en stund
  • JePaLuLi

Linda: Jag tog den buketten fast med cremefärgade och blodröda rosor. Det kommer bli jättefint

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-13 16:26:16 följande:
    de tajmar varandra rätt bra.10 dagar mellan födelsedagarna och 10 minter mellan klockslagen på födselnhoppas alla har haft en bra dag.här har man vart jättetrött.
    Det gör mina med. De var som tvillingar när de kom ut dessutom. De såg exakt likadana ut. Det skiljde dessutom bara 30 gram mellan dem och det var nog det Linus bajsade på mig när han var ute
    Jag hade helst sett att det var lite längre mellan deras födelsedagar, men vad gör man? Inget att göra nåt åt ju...
    Fru T skrev 2009-05-13 19:31:57 följande:
    Å va läckert
    Ja det blir toppen!
    Fru T skrev 2009-05-13 19:41:41 följande:
    Troligtvis är det ju inte såå dåligt (min bm ser bekymrad ut när hon pratar om mitt järnvärde tex å det ligger ju bara liiiite lågt) och att bebis fortfarande har det bättre i magen än utanför och att det är därför dom inte plockar ut... Dom plockar ju inte ut "bara för att" liksom.. ju längre dästo bättre..
    De vill ju helst att bebisen ska vara i magen så länge som möjligt. Ja inte för länge då så klart Mitt järnvärde var också jättelågt båda gångerna. (95) men det var ju jag som led av det, inte mina små pojkar. De tog ju allt från mig
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-05-13 20:35:18 följande:
    Molly plockades ju ut rätt kvickt när de såg att proteinet låg på 3. Då blev jag inlagd direkt, och hon föddes ju två dagar senare. Har ett HB på 132 här så det är ju inget att klaga på... då har jag inte ätit några järntabletter alls... de säger ju att jordgubbar skall vara toppen att äta om man har lågt järnvärde, så det tipsar jag gärna om...
    Jag älskar jordgubbar och åt nog minst en liter om dagen, men på mig hjälpte det inte
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-13 22:18:37 följande:
    Åhhh, jordgubbar, vad gott! Längtar till de svenska kommer. När brukar de dyka upp, runt midsommar?
    Japp, till midsommar. Men jag hoppas att de kommer tidigare. Annars får vi kolla med nån som har inomhusodlingar för jag gifter mig inte utan jordgubbar Har ju köpt en chokladfontän och allt
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-14 06:11:12 följande:
    hemköp har svenska jordgubbar nu
    Vad kostar de nu?
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-14 09:05:11 följande:
    bra fråga.här kom tösen hem för en stund sen.vi hade missat att skolan var stängd idag.jag hade tänkt ta mig en tupplur på förmiddagen,men det blir inget av med det.
    Jo vi köpte för 29:-, men ska man ha MASSOR som vi behöver blir det väldigt dyrt.
    Får försöka hitta nån som har självplock inomhus. Nån som vet nån?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-14 10:01:04 följande:
    Badrummer e ju inte så stort men det är jobbigt nog, spec när man står böjd över badkaret å skrubbar... iofs hade mannen lovat att ta badkaret så skulle ja ta resten men ja tog allt av bara farten, han ligger ju å sover efter en arbetsnatt å ska ju faktist laga maten sen så ja offrar mig lite...Måste försöka göra nån liten syssla var dag annars blir ja gaaen
    Det är märkligt så mycket man klarar egentligen. Jag var höggravid när vi flyttade och jag låg under badkaret och skurade och klättrade högt och lågt Patrik var INTE glad. Men man känner ju själv vad man klarar av och inte...
    Apipoulai skrev 2009-05-14 10:29:20 följande:
    Skojar du? De kan inte vara billiga.Såg nypotatis i affären för ca 60kr/kg. :o
    Vet du vart det kan finnas nån inomhusodling av jordgubbar som har självplock??
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-14 11:20:55 följande:
    Ja visst är det, min kompis flyttade till hus höggravid å ståd å målade väggar å kröp i skrymslar Men tydligen va detta mer än ja klara då ja haltat runt på maxi nu, högersidan ville inte smmarbeta för fem öre Brukar ju va vänster som beter sig så men ja tror ja legat mot nån nerv för ja har knapt kunna stödja på höger sen i natt nån gång, höll på å ramla när ja skulle på toa i natt, det va så ja upptäkte det...
    Nä men fy! Då får du ta det lugnt nu och vila. Vad läskigt!
    Maria84 skrev 2009-05-14 11:29:02 följande:
    Jenny - tror inte det finns nånstans här som det går att plocka inomhus faktiskt. Utomhus vet jag men det är ju inte säsong för det ännu, annars har de ute i Vårdsberg sommartid.
    Ok, märkligt. Får leta vidare...
    dinana skrev 2009-05-14 11:31:39 följande:
    Vi har jordgubbsblommor i alla fall.. men de får du inte plocka =D
    Jag tror nog inte att det är tillräckligt ändå =)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!