Treo76 skrev 2009-05-09 15:57:53 följande:
Hej ock tack för välkomnandet. Vi har även just flyttat tillbaka till Sverige efter att ha bott utomlands i många år så jag håller på att lära mig om svenskt liv igen. Jag känner mig ofta lite förvirrad! Jag funderar lite på barn och tandläkarbesök - när var era barn där första gången?
Vi fick en kallelse när lucas var 10 månader. Då räknade de tänderna och informerade mest. Han fick en tandborste som han var superstolt över
Nästa kallelse skulle komma när han var 3 år sa de.
thelifesaviour skrev 2009-05-09 16:03:08 följande:
Vart kan man egentligen få tag i en fin, enkel vagga?
Vad är du ute efter för vagga? Vi har en som står annars som vi hade till Linus.
Vi har haft en jättemysig dag tillsammans med pappa och hans fru. Vi var ute vid Vreta Kloster och tittade på kyrkan, fikade vid Bergs slussar och sen åkte vi till stjärnorp för att titta där vi ska ha maten och sånt efteråt.
Pappa har lovat att betala allt som är kvar nu. Jag tyckte det kändes lite jobbigt eftersom jag faktistk fick klänningen av dem, men de vill så gärna och plånboken börjar bli tunn så det är väl bara att tacka och ta emot antar jag
Det kostar ju ändå lite med blommor, mat, dryck, musik, fotograf, hår, smink osv...