Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

SmileyMalin skrev 2009-05-09 22:41:43 följande:
    Äntligen har dom sista gästerna åkt hem och Nellie ligger däckad i soffan Det har varit en mycket fartfylld med rolig dag! Nellie fick massor av fina leksaker och kläder och vädret höll sig helt ok så studsmattan kom upp på plats Hon är så stolt över att ha en egen studsmatta och varfje gång hon skulle säga adjö till en gäst avslutade hon med "du får inte ta med dig min studsmatta" Imorgon var det igentligen tänkt att vi skulle ha mini-barnkalas. Men två av tre små gäster är sjuka så det får bli flyttat. Blir nog en liten tripp till busfabriken istället!
    sä sött sagt att er tös

vart är det fian vädret.tycke de flesta sa att det skulle bli fint väder denna helg
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:30:47 följande:

de är jättebra.jag hade lovat lilla tösen en kura säng på ikea.men nu har den utgått ur sortimentet och de på blocket är dyra.så det får bli en liknande säng istället
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:24:01 följande:

Hej på er!
    Nu har vi flyttat klart och fått upp det mesta. Det enda som fattas är saker som ska upp på väggarna   Allt har gått som en dans! Vi är verkligen supernöjda med lägenheten, tapeterna är såå snygga Just ja, vi har ju städningen av förra lägenheten kvar, mindre roligt. Men vi har börjat så det är inte så mycket kvar.
    Idag var vi till tornby och köpte en ny säng till Nathalie, hon sover i den nu hon blev så glad för den Får hoppas bara att hon inte trillar ur den!
    Hoppas ni andra mår bra!
    vad kul att höra från er.skönt att flytten gick bra.här har vi haft besök från mariefred,studenter som kollade lyan.

äntligen kom solen tillbaka.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-10 15:29:56 följande:
    Mannen berätta att dom hade fått åka fyra väktare på störning i Ryd igår... dom hade fått utrymma en "studentlänga" på 150 pers... Det får bara befinna sig 40 pers i en sån samtidigt I studentryd asså...
    haha var inte i närheten här iallafall för en gångs skull.nu är det bara 19 dagar till flytten*jippi*
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-10 15:39:13 följande:
    Ne ni bor ju i "familjeryd" det här va borta vid Björnkärrsg. Där det ligger sånna där korridorslägenheter... såkallade "studentryd"
    hela ryd förutom villaområdet är studentryd numera.ska bli riktigt skönt att flytta.allt bra med dig idag?hoppas din värk har gett sig
  • Familjetrollet

Fru t och dinana villka vackra magar ni har

här ska vi strax äta nyttig fruktsallad*mums'hoppas alla har haft en bra helg.jag tar gärna en fika under veckan.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-10 20:46:24 följande:
    Här var det många år sen man hade tamponger. Har ju DIVA-kopp =)
    diva kopp?har hört talas om mens kopp.tamponger kan jag inte ens använda.sommaren är värst när man har störtmens
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-10 20:17:23 följande:
    Åh ja sitter här me ett leende som sträcker sig så långt det bara går i ansiktet, fick precis reda på att en av mina söta vänner å hennes lika underbara Pv ska få bebis i november  dääm vilken babyboom
    skoj.här sitter jag med stor spänning och väntar att en vän ska få sin bebis snart.hon har gått över tiden med några dagar
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-10 20:36:39 följande:
    Man saknar magen när den är borta, jag gjorde det iaf, jag älskade att vara gravid. Saknade sparkarna massor.
    mammamage är det finaste som finns på en kropp
    dinana skrev 2009-05-10 20:45:36 följande:
    Vacker vet jag då inte om min mage är direkt. Tror inte jag kommer att sakna den direkt. Just nu vill jag ha tillbaka min smalmage. Blir hårdträning från dag ett sen när bebis är ute... gick in i vecka 36 idag så nu är det ju inte så lång tid kvar tack och lov. Barnmorskan imorgon så får se vad hon säger då. Hon ville ju lägga in mig i fredags, men det var de inte så glada i på sjukhuset när jag se det i lördags. De vill väl inte ha mig drällandes där.
    din mage är vacker,vet hur svårt det är att känna det när man känner sig som en valross.

bra att dina värden är bättre och att du snart är fullgången
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-10 20:55:31 följande:
    JA, man saknar magen massor. Men jag fick ju äta upp det ganska snart så jag saknar den inte ett dugg nu. Jätteskönt för jag slipper vara avundsjuk på alla som är gravida nu och det är många!
    man skanar magen nästan direkt efter förlossongen
  • Familjetrollet

förlossningen ska det stå

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!