Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

LillaLilli skrev 2009-05-12 09:25:58 följande:
    så härligt! :D i juni kommer nästa buse då antar jag? det verkar vara vanligt att ha en liten ängel..
    tyvärr verkar det vara så.jag hade aldrig tänkt på änglabarn innan jag själv fick ett.nu är man en erfarenhet rikare och förstår hur kämpigt det är att få en ängel
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:28:10 följande:
    hhihi ja tänk så det kan bli! :P men det ångrar du inte idag kan jag tänka mig! det ska jag ta en titt på då. känns bra att läsa så att man vet vad som har hänt. men ja, det är ju inte alltid ödet vill som en själv.
    ja barn kan man inte få för mycket utav.men här är det totalt stopp med barn nu.
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:29:51 följande:
    ja det kan jag tänka mig är jobbigt som bara den. Men skönt att veta att man iaf inte är ensam om det..
    ja tur att FL fanns när jag genomled sorgen.fick mycket stöd av andra på FL
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:34:51 följande:
    hihi ja okej. ja det kan ju räcka nångång. :P ja det är ju skönt att det finns stöd någonstans, när du inte verkade få det i sjukvården om jag förstod din blogg rätt.. så det är ju bra!
    vården idag är rena skämtet.ma hör ju om fler och fler som blir behandlade som skit av vården.
    dinana skrev 2009-05-12 09:31:36 följande:
    vad gör man inte när man börjar bli uttråkad på att sitta hemma hela dagarna =) mår illa idag också... funderar på att göra lite frukost.. men det är så långt till köket... orka krypa ur sängen =D
    Ja det är nog så. Vår lilla änglaflicka kom i vecka 17. Blev väldigt snopet avbrott på den graviditeten, med tanke på att man hade passerat de där krisveckorna i början och allt såg så ljust ut.
    vi funderar på att skaffa trådlöst internet framöver.men maken har tröttnat på allt med datorer*skratt*
    dinana skrev 2009-05-12 09:33:32 följande:
    Så lät det ju inte för några månader sedan....
    ?
  • Familjetrollet

äntligen är det fint väder ute igen.så idag får det bli en promenad till kolonin när maken har slutat jobbet.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 09:57:00 följande:
    Haha, ja trådlöst internet är allt bra att ha =) Ja, du var ju lite sugen på en till för några månader sedan när vi andra blev gravida.. Har du redan glömt bort det =P
    har nog förträngt det.vissa dagar vill både jag och maken ha en sista.men så ändrar man sig när man tänker på hur mycket som gick fel sist.hade man med 100% vetat att det skulle gå hela vägen vid nästa graviditet så skulle vi nog skaffa en allar sista bebbe.nu tycker tyvärr maken att han är för gammal.

det får bli trådlöst internet när vi vet villket internet bolag det blir framöver.blir ju så mycket sladdar som dras i hela lägenheten annars då vi använder minst två datorer
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 09:59:47 följande:
    Ja, vi vet ju inte alls vad som gömmer sig därinne.. men har ju två flickor sen tidigae så chansen är väl rätt stor att det är en flicka igen. Sambon har bara bröder dock, och sen har de bara flickkusiner. *hehe*
    jag tror att du har en pojke i magen

nu ska jag kolla vad kaninen och hunden hittar på för bus i v-rummet.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 10:06:20 följande:
    har du något pojknamn att erbjuda då som passar med Molly?
    elvis,nils,malte,ville
    dinana skrev 2009-05-12 10:05:22 följande:
    nja, killarna blir väl aldrig för gamla ? finns ju de i 60-års åldern som skaffar barn. men jag förstår vad de menar. första så är de för unga och sen helt plötsligt så är de för gamla... *jaja* fast alla goda ting är ju tre, och det kanske känns bäst att stanna på det.
    min make blir 48 i höst och han känner att han vill vara "ung"när barnen blir större.man får hoppas att hans 26 årige son skaffar barn inom den närmsta tiden

sitter och funderar om min vän har fått sin bebis nu då hon har gått över tiden.hörde av henne i förrgår sist
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 10:16:23 följande:
    jaha okej. ja det kan jag tänka mig det är ju iaf inte mitt inne i smeten. jag bor i västra berga. det är ganska lugnt område här verkar det som. men innan det har jag bott i både valla och ryd där alla studenter är (jag borde ju trivas där för jag själv är student, men jag HATADE DET!) och precis när jag flyttade hit så bodde jag ovanför bosses glassbar mitt i stan om du vet? så jag har prövat lite olika... men jag vill från stan.. nej det är sant det får man ju inte. tyvärr. men det finns nått att göra iaf :P
    ryd är rena gettot numera.
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 10:13:42 följande:
    ja vi flyttade till linköping förra hösten så vi har inte bott här så länge men trivs fruktansvärt bra här ute i Lambohov, blir ju nästan som på landet, hahahaha..Jo jag vantrivs med själv, vill ha massor av socialt liv runt mig, fast man får ju inte så mycket utbyte av små barn..
    lambohov är toppen.alla pratade skit om det området när vi bodde där.men inget stämde med ryktena om området.det var ju stendött efter kl 21 i området
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 10:19:15 följande:
    ja, nej mitt i stan vill jag verkligen inte bo nu, det blir sen när barnen är gamla o har flyttat hemifrån, då ska jag ha en lägenhet mitt i cetrum så jag kan vingla ner vinpåverkad till krogen o hem igen på 2 minuter.. hahhahaha..
    haha
    maken längtar tillbaka till stan.han bodde uppe i kanberget ett tag.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!