Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-05-12 08:19:28 följande:
    Gomorron på er! Ska snart ge oss iväg här, ska på utvecklingssamtal på dagis så Liam börjar lite senare idag. Och efter det ska han till simhallen med halva 5-årsgruppen, gissa om han är laddad för det Igår skulle han klippas och han tog saken i egna händer för han orkade inte vänta de minuterna det tog för mig att byta blöja på Lucas så han startade. Bara det att klipparn stod på 3 mm, ni kan ju gissa hur han såg ut när han hade klippt bara mitt upp på huvudet och några ställen på sidorn Så det blev kort för honom nu. Han som sa innan att han inte ville att jag skulle klippa så mkt Men mamma, det växer ut snabbt igen var hans kommentar
    haha villken buse.
  • Familjetrollet

är det nån som vet villka tider skäggetorpsdagen är den 16e?

vi funderar på att både gå på skäggetorpsdagen och även se studenternas jippo då

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 08:23:24 följande:
    Vad är Skäggetorpsdagen? Kårtegen börjar iaf klockan 13 på lördag och det kommer bli kul! Kommer vara så avundsjuk på att jag inte är med i tåget i år. :/
    skäggetorps dagen är ett slags jippo de har årligen för de som bor i skäggetorp.de har loppis,tipspromenad osv
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 08:55:37 följande:
    tjena. jag är med från Linköping ;D
    välkommen hit
    dinana skrev 2009-05-12 08:45:33 följande:
    KL 12-17
    tackar
    dinana skrev 2009-05-12 08:43:27 följande:
    Ner i vikt.. nej tyvärr inte.. önska kan man ju. Hade gått upp 0,6 kilo sen senaste kontrollen i fredags däremot... illa illa! Men är tydligen inte lika svullen längre enligt barnmorskan.Jag tar gärna en fika... men när och var kan jag inte svara på. Ett lugnt ställe kanske =)
    skönt att du inte ökar lika mycket som förra veckan.ja lugnt ställe får det bli.vi kanske kan fika i valla om du klarar av att ta dig dit,annars kan vi kanske fika i skäggetorp c
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:16:00 följande:
    jaha där ser man. jag har släkt i Sävsjö :P så då kommer vi från nästan samma ställe :P:P
    har ni barn?
    dinana skrev 2009-05-12 09:12:43 följande:
    Jadu, har då ingen aning.. Valla är lite långt bort, eller ja, det är ju lite småknöligt att ta sig dit. Då är ju Skäggetorp C närmre för min del *hehe* Vet ju i och för sig inte när i så fall. Imorgon kan jag ju inte.. och sen vet jag inte så mycket mer. Idag kan jag ju i och för sig.
    vi tar skäggetorp C,det är bäst för dig.villken dag kan du?vi kanske ska avvakta tills du har vart nästa kontroll
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 09:18:13 följande:
    Fast det där stämmer ju inte på alla. Ingen i min släkt har gått 40 veckor så det känns ju inte riktigt som man kan utgå från det som står där. Visst alla gravidieter är ju olika. Men tycker ju inte det har stämt hittills det som står där så kan ju inte utgå från det.
    ja alla graviditeter är olika.stora tösen kom i v 37+4 och var fullt gången.sen räknar ju bm att man är gravid 2 veckor längre än man egentligen faktiskt är
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:19:51 följande:
    ´Nej tyvärr. men vi försöker att skaffa. men tyvärr är det inte så lätt.. har varit i kontakt med KarolinaKliniken där dom sa att jag har PCO. men ska få hjälp med det inom en snar framtid! :D har ni?
    då ska jag hålla tummarna att du blir gravid snart.vi har tre barn och en ängel
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 09:20:12 följande:
    Ja det blir nog bäst så. Jag menar så jag vet om jag skall ha liggvagnen eller sittvagnen *haha*
    haha du är allt rolig.
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:22:24 följande:
    tack =) det kan vi behöva känns det som! det va ju ett par stycken, så mysigt :D men tråkigt med en ängel..
    jag skule bara ha ett barn ,men så mötte jag min make och vipps så blev det flera barn än räknat*skratt*

lilla ängeln förlorade vi -06.tyvärr kan man inte ändra på ödet.allt om vår ängel finns i min blogg.men känsliga ska inte läsa den
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-12 09:24:22 följande:
    Ligger i släkten =P
    det är bra att du kan skämta trots dina graviditetskomplikationer.förr hade jag riktigt ful/snuskig humor så tom mina killkompisar blev chockade*skratt*

nu ska jag ta och städa så nått blir gjort idag
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!