• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:36:46 följande:
    Vi var på RUL och frågade då om vi kunde kika efter. Vistt kunde vi det. Och han bresade rent ut sagt på benen så en blind hade kunnat se vad det var för kön. Det kunde inte bli mycket tydligare sa läkaren.
    hehe tösen i magen visade upp sig rätt bra hon me busungar...

Ja känner mig bara säkrare å säkrare på att det stämmer me me alla grabbar som dyker upp helatiden, så kommer här ut en pöjk blir ja nog bra förvirrad
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 19:42:29 följande:
    Vi körde med tärningstestet.. udda = flicka jämnt = pojke... och det blev udda båda gångerna..
    aah det är därför det aldrig går bra för mig i YATSY
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 19:52:36 följande:
    Så sött! Snart så håller de allt sånt hemligt för dig =P
    eller så bygger man upp en öppen å trygg relation så man faktist berättar sånt för sina föräldrar även när man blir äldre
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 19:54:52 följande:
    vem vet, jag kan ju ha fel den här gången.. men det stämde ju med Molly.. trots att alla trodde på en pojke då. nu är jag dock lite osäker, eftersom hjärtslagen inte är lika många nu som de var med Molly och de brukar ju säga att över 140 slag/minut så är det en flicka. hade 138 idag på bm-kontrollen.
    ja tror inte på sånt där, spec inte ang hjärtljuden för min bebis har pendlat mellan 130 å 155 helatiden, det är ju helt beroende på hur aktiv barnet är för stunden... oftast så börjar det lågt men när hon märker att bm är där å håller på så sparkar hon raktu ut å då stiger det direkt...
  • Fru T

in dator fick cp-ryck precis... den öppnade upp 8 nya internet fönster å alla va "mina inställningar" på Fb {#lang_emotions_surprised} ja har inte änns vart inne där på hur länge som hällst...

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 19:59:05 följande:
    Enligt hjärtljuden ska båda mina pojkar vara flickor
    Ja å min tvåkönad
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 20:02:30 följande:
    Precis, det hoppas jag att vi kan få här.Men det handlar ju om hur öppen man själv är och att man inte gör det till nåt pinsamt och tabu. Ja det handlar ju om vilken tid på dygnet det är och hur aktiv bebisen är just då som sagt. Det är ju samma med pojk/flickmagar. Det beror ju på hur bebisen ligger helt enkelt.
    Jag hade den relationen me min Pappa å hans exfru men inte hemma hos mamma där ja bodde... Å det grundar sig mycket i att mamma blev ju generad så fort ja bad om pengar te bindor men Åsa snackade hej villt å öppet om både det ena å det andra

Ja jag ska ju ha en pojkmage
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-08 20:02:10 följande:
    Tack! Jag vet, du är världens gulligaste! Just nu känns det bara som att man vill sjunka genom jorden. Var och handlade lite snabbt idag men känner mig bara som ett stort "skämt". Att ha gått med stor mage och så nu ingenting längre. Det blev verkligen snabbhandlat och sen direkt till bilen, pratade inte med någon.
    Ursch ja vill helatiden skriva nånting till dig men ja vet inte vad ja ska säga, sörjer med er! Bara att skriva om du beböver nånting eller liknande...
  • Fru T

Dääääm ja ryser

Kollar på talang...

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 20:20:38 följande:
    fast det är ju på ctg vi kollar... när bm kollar så är det ju alltid högt. ctg brukar de ju ta på en timme.. och så medlet på det.
    men långt ifrån alla gör ju ett ctg innan dom är inne för förlossning så det alla snackar om är dom mätningarna som görs hos bm me dopler
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!