• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Hehe mannen vill att bebis ska komma, ja gick ner å hemta babyskyddet då följde han me å tog vagnen nu har han puttsat den å kör fram å tebax i v-rummet

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

jag har så många runt om mig där det absolut inte blivit som dom trott, inte änns med barn nr 2...

jag tar en dag i taget å låter allt bli som det blir...

(sen kan man ju självklart ha bilder framför sig hur man skulle vilja att det skulle se ut)

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 10:18:59 följande:
    Samma här, man skall nog inte förvänta sig för mycket från början. För det blir ju aldrig som man tänkt sig =D Men den här gången så skall det funka med amningen. Jag menar, varför skall jag dras med mina stora bröst om inte amningen skall funka åtminstone en gång. Och vem vet man kanske inte blir gravid mer.
    en kompis till mig kämpade å kämpade med amningen med båda sina grabbar, men ingen av gångerna kom mjölken igång å hon va tvungen att gå över helt till ersättning... båda grabbarna kom några dagar efter bf..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 10:29:50 följande:
    precis... alltid hört samma, att första ska bli en pojke o andra en flicka... fast jag tycker det är wille som är lite feminin.. ahh det med... absolut, skönt att det fungerade... var så lite så, använder den inte särskilt mycket just nu iallafall..
    Wille bryr sig bara lite om sitt yttre, inge fel me det
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 10:30:25 följande:
    Ohhhhh jag har sån HEMINREDNINGSÅNGEST... vill göra om men vet inte huuuur..
    Ja ska övertala mannen å åka å köpa färg te köket, han har lovat att tejpa lister å så så ja slipper krypa på golvet iallafall
    Skulle vilja åka te ikea å köpa köksbord å stolar me men ja tror inte han vill lägga pengar på det just nu men ja kanske kan få dit han å kika iallafall
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 10:32:24 följande:
    o gillar schlager, o skakar rumpan när han dansar, o flörtar mest med pojkar..
    Aja petitesser
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 10:34:58 följande:
    funderar med på färg till köket, men egentligen är dom tapeterna vi har där bra, vill ju ha det gammla lite chabby chick där så då fungerar grått bra.. ska måla om bordet sen vad det lider men inte just nu..mest ångest över vardagsrum o sovrum...
    Ja tapeterna i köket tyckte ja va helt ok, blire vitt köksbord??

ja vill måla fondväggen i v-rummet me eftesom vi har fina fläckar på den men det får vänta...
  • Fru T

Ja vill mysa till balkongen me, sätta upp tre hyllor på väggen å ställa söta krukor på me kryddor å blommor i, måste fråga bara vilka blommor som vill stå i sol typ heladagen, kryddor går bra me de flästa dock Har två fina krukor till räcket me men det ser oftast ut så här när ja sätter upp dom:
    http://www.nogg.se/photos2.asp?idPhotoCategory=115744&idPhoto=958448&idHomepage=84610

(Kolla bilden efter me)

Kunde inte lägga in bilderna här på fl i mitt galleri så länkar iställe..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!