• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-08 11:06:05 följande:
    har snöat in på det som du vill ha, grått o rosa, fast jag vände mig till brunt o rosa, men jag satte stopp för mig själv o bestämde brunt sovrum med tjocka dimrosa öljettgardiner..
    grått å blekrosa eller brunt å skarpare rosa är finfint

väggen i köket blir by the way ljust mintgrön
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 11:22:04 följande:
    annars hade nog mannen fått ett brunt sovrum med rosa fondvägg, nog för att han gillade ideen men höll med mig om att jag säkert skulle bli trött på det med ganska snart... måste bara hitta en stooooor svart "kristallkrona" till sovrummet med.
    Det har ja sätt en på NORDIK tror ja men dom kostar ju faaan
  • Fru T

går å trallar: umpa umpa falleralleraa... sen då?? å va fan e d för låt (barnlåt)

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 11:40:29 följande:
    Tänk om jag hade en liten, liten apaumpa umpa faleralela tänk vad folket skulle stå och gapaumpa umpa faleralelainte åt mig men åt min lilla apaumpa.... inte åt mig men åt min lilla apaumpa....
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 13:42:07 följande:
    Lillsen: Tack för att jag fick följa med o välja bröllopstårta o brudbukett O jag o Vincent tackar för det trevliga lunchsällskapet Vi ses imorgon! Har bara sån ångest för att jag ska vara borta från min älskade grabbliga i typ ett dygn! Har jätteont i magen. Men vet ju att sambon klarar av det galant att vara hemma med barnen själv.
    Tänk inte på att det kommer va jobbigt att va ifrån dom, tänk på att du ska ha det trevligt å hur underbart det kommer bli när du kommer hem igen iställe
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 13:52:46 följande:
    Nu är frågan vart man ska vända sig...Trillade ganska illa på golvet förut så mannen fick komma hem o lyfta upp mig, trodde det va okej så skickade iväg honom igen..Nu sitter jag här o kan inte röra mig, har sån jävla värk i hela bäckenet och framtill i "musen"..Är det min Bm jag ska försöka få tag på eller förlossningen, för vanliga vc är man ju "borta" från som gravid..
    Nemen inte ramla å slå sig gumman

jag hade nog ringt till förlossningen..
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-08 13:54:43 följande:
    Nemen inte ramla å slå sig gumman jag hade nog ringt till förlossningen..
    eftersom dom är lättast att få tag i... sen kan ju dom lotsa en vidare annars
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 13:53:51 följande:
    Nu har vi beställt en vagn!! Fick även en urmysig åkpåse till vintern av min moster, en babysitter och en fin bärsele. :)
    Så mysigt vad blev det nu då?
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 13:57:04 följande:
    Det blev en Emmaljunga City Cerox 360, jag blev helt förälskad, Linus likaså och min moster tyckte den var fantastisk. Så det kändes helt perfekt. Så den kommer i slutet på juni.
    trevligt, färg då?? *nyfiknast*
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 13:57:04 följande:
    Det blev en Emmaljunga City Cerox 360, jag blev helt förälskad, Linus likaså och min moster tyckte den var fantastisk. Så det kändes helt perfekt. Så den kommer i slutet på juni.
    å blev det me city korgen eller mjuklift, vill veta aaaalllt ja
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!