• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-08 14:44:16 följande:
    Nu pratar de kladdkaka på radio också...grrr.
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 14:39:01 följande:
    Är det normalt att man svullnar upp en massa nu. Min barnmorska kände knappt igen mig idag (och då sågs vi ju i måndags senast). Visade sig att jag gått upp 4 kilo sedan dess. Så hon ringde upp till förlossningen direkt och frågade om hon kunde släppa mig. Sen pratade vi om vändningsförsök, men hon trodde inte de gjorde det på mig utan att det blir snitt inom kort. Jahopp...
    Så mycke på så kort tid tror ja inte är normalt, då hade ju inte din bm ringt upp till förlossningen.. Läste nån gån att det har ett samband me HF å det är väll det du har?
    Trist att det blir ett snitt den här gången me men det är nog lika bra i ditt fall...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 14:46:08 följande:
    Ja, jag som hade hoppats på att få föda vaginalt för en gångs skull. Men nej, så blir det antagligen inte =( Blir ledsen bara jag tänker på att allt skall gå emot en hela tiden. Sen fattar ju inte sambon något heller. Han tycker jag skall vara hemma och ta hand om allt här hemma medans han jobbar. Sen att Molly är sjuk, det är mitt ansvar. Men nu fick han minsann stanna hemma för det orkar inte jag med. Mina fötter sväller i alla fall, för jag får knappt på mig mina stödstrumpor längre.
    Men jisses tror han behöver få allt välldigt tydligt förklarat för sig hur läget ligger till så han fattar hur illa det faktist är...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 14:49:39 följande:
    Ja, BM trodde inte de tog upp vändning med mig ens pga att jag har HF nu. De vill inte förvärra allt i nuläget. Annars så skulle de göra det nästa vecka. Men skall in på söndag och kolla.
    Ne det kan väll strässa bebis i onödan..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 14:50:59 följande:
    Han fattar nog, bara han som spelar korkad...
    då är det en utskällning han ska ha!
  • Fru T

Fan ja har fått en infektion i percing hålet på magen, hade en percsing i naveln fast på undersidan å nu är det jätte rött, fick en bristning där för några månader sen...

Nu är det super ömt å klämmer ja så kommer det massa äckligt var ur det över hålet å det svider å är jätte ömt bläääää

tvättat me sprit men det får ja ju liksom inte IN i hålet...

kan tillägga att ja tog bort percingen för över 1,5 år sen!!

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 14:53:04 följande:
    Barnmorskan undrade om jag inte kunde skicka honom till henne så hon kunde få prata vett med honom.
    Gört eller att han åtminstonne följer me på vissa undersökningar hädanefter!
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-08 14:59:12 följande:
    Fan ja har fått en infektion i percing hålet på magen, hade en percsing i naveln fast på undersidan å nu är det jätte rött, fick en bristning där för några månader sen...Nu är det super ömt å klämmer ja så kommer det massa äckligt var ur det över hålet å det svider å är jätte ömt blääääätvättat me sprit men det får ja ju liksom inte IN i hålet...kan tillägga att ja tog bort percingen för över 1,5 år sen!!
    Skulle inte förvåna mig om det spricker å blir ett äckligt sår åsså, det är så jädra svullet.... Det skulle höra till min vanliga tur
  • Fru T
    Bebislängtan82 skrev 2009-05-08 15:01:55 följande:
    Ska du dricka om du har en liten i magen? eller är din press gamal?
    Det står att liten har tittat ut
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 15:06:15 följande:
    nackdelen med piercingar när man är gravid.. sen finns det ju de som poercat sig i bröstvårtorna och det brukar ju stå härliga till när man börjar läcka bröstmjölk.. kan ju spruta åt alla håll...
    fast ja har ju ingen piercing nu, tog ju bort den för över 1,5 år sen...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!