• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-07 00:52:27 följande:
    Har vart till Pojkmaffia som hade lite partajj.. Trodde inte att de var nån som var vaken den här tiden.
    Ok, kul
    Jag är alltid vaken när sambon jobbar..går o lägger mig när han kommer hem vid halv fyra, slappar väl lite i soffan o somnar till nåt ögonblick här o där, annars har jag sjukt svårt att sova när han jobbar, så det blir alltid att jag fastnar här FL är verkligen beroende framkallande.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 00:56:01 följande:
    Ok, kul Jag är alltid vaken när sambon jobbar..går o lägger mig när han kommer hem vid halv fyra, slappar väl lite i soffan o somnar till nåt ögonblick här o där, annars har jag sjukt svårt att sova när han jobbar, så det blir alltid att jag fastnar här FL är verkligen beroende framkallande.
    Att det är. Huvva va jobbigt de ska vara för er imorron med barnen och båda e trötta juh.. Ska nog försöka leta mej till sängen faktiskt. Kommer ju en dag imorron med. Hihi.
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2009-03-07 00:58:16 följande:
    Att det är. Huvva va jobbigt de ska vara för er imorron med barnen och båda e trötta juh.. Ska nog försöka leta mej till sängen faktiskt. Kommer ju en dag imorron med. Hihi.
    Ja, så har vi det varje helg, eller ja..lördagen eller söndagen beroende på vilken dag sambon jobbar. Det är lite jobbigt precis på morgonen när man bara fått sova typ 3-4 timmar, men vi är vana så efter frukosten är vi i full gång o känner inte av nåt alls

Det som är så underbart med min sambo oxå är att oavsett om han har jobbat natten innan eller ej så är det alltid han som går upp o tar barnen på helgmornarna, både lördagar o söndagar. För han tycker att jag ska få vila o sova en stund till..det tycker jag är väldigt gulligt, det är kärlek det

• thelifesaviour

Era nattsuddare! :)
    Hoppas ni somnade gott och att era karlar kom hem hela och rena. Brukade ha jättesvårt att sova när Linus är borta, men nu gör graviditeten att jag somnar halv nio vare sig jag ville eller inte. :)

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 21:57:01 följande:

Ja, man glömmer verkligen fort. Nej, han går inte själv ännu, men det är absolut inte långt ifrån, han är på väg att ta steg själv ganska ofta, men ångrar sig i sista sekund, men han går utmed alla möbler o tar gärna en stol till hjälp som han drar igenom hela huset Eller så springer han med lära gå vagnen fram o tillbaka i hallen Han håller bara jättelite i vårat ena finger när vi går med honom så det är bara det där definitiva sista steget som måste tas.Leo började gå 4 dagar innan han blev 13 månader så ska Vincent följa i sin storebrors spår så har han ändå två månader på sig Vi trodde att Vincent skulle börja gå innan sin 1 års dag eftersom han har gått utmed möblerna sen han var typ 7 månader.
    vad gulligt det låter.första stegen som barn tar är så söta
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 00:25:41 följande:

Vad var det för fest du var på?Jag sitter här o har tråkigt o kan som vanligt inte sova när sambon jobbar..
    jag somnade ifrån en jättebra film på svt1 igår.men vid 00 kom det en jättemäll utanför i området.maken frågade om sonen spelade sitt nya spel.men icke.maken sa att det lät som ett gevärsskott!
    efter ca 30 min hörde man en ny smäll som var längre bort

En stolt enbarnsmamma höre du den jättestora "smällen"

igår var vi på willys i skäggetorp.när vi åkte därifrån så sa ena tösen.kolla vad många polisbilar.det var tydligen minst fem polisbilar vid giraffhusen. polisen verkar ha haft fullt upp
  • Fru T

Å vakna i morse av att ja fick ett mms, en kompis har fött i natt å fått en underbart söt lite pöjk..

Nu har tre av mina vänner fött det här året, en i varje månad å alla har fått pojkar... stackars min lilla tös, hon kommer få fullt upp

Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-03-07 10:57:09 följande:
    Å vakna i morse av att ja fick ett mms, en kompis har fött i natt å fått en underbart söt lite pöjk.. Nu har tre av mina vänner fött det här året, en i varje månad å alla har fått pojkar... stackars min lilla tös, hon kommer få fullt upp
    Åhh, så mysigt!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-07 10:59:17 följande:
    Åhh, så mysigt!!!
    mm å ja längtar ju inte mindre till maj nu
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!