• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 19:59:48 följande:
    Vilken förskola går han på? (om du vill skriva ut det här) Jag jobbar i T1 Så skönt att de håller sig friska! Kan tänka mig att det kanske tar lite tid att klä på dem båda Vi kanske kan ses nästa vecka? Nej, det är alldeles för kort tid. Mmm, det ska bli skönt å flytta härifrån och komma till något helt nytt
    Ja det kan vi nog absolut göra
    Vore jättetrevligt!

LoVm: Vad härligt, det är så skönt att få unna sig själv nåt emellanåt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 20:40:15 följande:
    Ja det kan vi nog absolut göra Vore jättetrevligt!LoVm: Vad härligt, det är så skönt att få unna sig själv nåt emellanåt.
    Ja, det är det verkligen, även om det är sjukt roligt att handla till barnen
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Föresten, när kan man börja med tandkräm på tandborsten till småbarnen? Jag kommer inte ihåg när vi började med det till Leo, men han var nog runt året. Nu borstar vi tänderna med vatten på Vincent än så länge.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 20:38:53 följande:
    Jodå! Jag vet ju sjävklart att du bor här oxå, jag tänkte inte bara på det precis i den skunden Jag tänkte faktiskt på dig igår, tänkte gå o ringa på när jag gick hem från ÖF.
    ja just jävlar, det kan jag ju faktiskt börja följa med på nu när man e hemma...
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 20:46:06 följande:
    ja just jävlar, det kan jag ju faktiskt börja följa med på nu när man e hemma...
    Ja, det kan du göra, skulle vara jätteskoj
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 20:47:20 följande:
    Ja, det kan du göra, skulle vara jätteskoj
    va det på torsdagar mellan 10-12??
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 20:49:46 följande:
    va det på torsdagar mellan 10-12??
    Egentligen är det bara upp till 12 månader på torsdagar. Men det är en del som går där ändå fast de är typ 14 månader.
    Men annars så är det vanlig ÖF varje dag utom onsdag. Det har jag dock inte gått på så många ggr. Men vi kan jättegärna göra det nån dag Annars tror jag att det är ok om du kommer med Willam på torsdagarna oxå.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 20:52:21 följande:
    Egentligen är det bara upp till 12 månader på torsdagar. Men det är en del som går där ändå fast de är typ 14 månader. Men annars så är det vanlig ÖF varje dag utom onsdag. Det har jag dock inte gått på så många ggr. Men vi kan jättegärna göra det nån dag Annars tror jag att det är ok om du kommer med Willam på torsdagarna oxå.
    ja just det , det va ju så det var med ja..
    men säg till en dag du ska dit så kan jag förhoppningsvis haka på..
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-06 20:10:03 följande:
    Asså, Fyyy F**n för de där babyproffsen asså. Har en vän som oxå blivit sjukt behandlad av dom. Bra att svärmor stod på sig..Nej nu ska man knata emot sörgårdsgatan.
    en vän blev portad på livstid på den butiken.rena surhäxor som jobbar där.har även sett hur illa andra köpare har blivit i den butiken här i lkpg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-06 15:26:47 följande:
    usch för sådant... du har ju en jättetrevlig gosse ju... så söt så med sina lockar =)
    tack.jag har fått utstå en del rasistsnack då min son är mörk.men vad fan han är 100% svensk trots att han inte är vit.många har gett honom riktiga mordblickar.vi flyttade från skäggetorp sist pga nazzar/rasister bodde mittemot oss då.

hoppas vi slipper dem.min sons farbror fick fly för sitt liv i sverige.nazisterna jagade honom över hela landet,men idag bor han utomlands.

så länge en person i fråga är trevlig,snäll och inte kriminell så struntar jag totalt i villken religion och hudfärg personen har.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!