• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 16:50:28 följande:
    Jag har fått väldigt bra bemötande där varje gång faktiskt. De har varit jättetrevliga och skojat och haft sig
    Ok. Kanske annan personal då Under de 4 åren som vi har haft barn så har vi alltid fått dåligt bemötande.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Pratade precis med en kompis och hon berättade att när hon var gravid sist så gick hon från 70F till 80L i bh storlek.... *gaaah* Så jag väntar nog med att kolla på efter amningsbehåar tills bebisen är född

Fru T skrev 2009-03-07 17:23:33 följande:
    Inte dom storlekar jag är ute efter..
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 16:50:28 följande:
    Jag har fått väldigt bra bemötande där varje gång faktiskt. De har varit jättetrevliga och skojat och haft sig
    Vi har också fått mycket bra bemötande där varje gång. Och vi är där jätteofta.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september

Näpp, dags att börja baka ut en stor sats med kanelbullar nu. Blir väl en sisodär 100 st när jag är klar...

• LittleMee

Vi har ju också fått bra bemötande där tidigare tills det blev problem .

Ingen som har laban eller mumin sängmobil med speldosa som bara ligger? Orkar inte åka ända bort till Norrköping då jag bara har sett såna på babyproffsen .

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 17:42:39 följande:
    Ok. Kanske annan personal då Under de 4 åren som vi har haft barn så har vi alltid fått dåligt bemötande.
    Vi hade det problemet i Eskilstuna, men här har de varit supertrevliga och hjälpsamma.
    LittleMee skrev 2009-03-07 17:57:08 följande:
    Vi har ju också fått bra bemötande där tidigare tills det blev problem . Ingen som har laban eller mumin sängmobil med speldosa som bara ligger? Orkar inte åka ända bort till Norrköping då jag bara har sett såna på babyproffsen .
    Vi hade en laban, men den rekomenderar jag verkligen inte. Den gick sönder efter bara några dagar och då var den ändå rätt dyr.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Svar på #926
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 17:59:44 följande:
    Vi hade det problemet i Eskilstuna, men här har de varit supertrevliga och hjälpsamma.

Vi hade en laban, men den rekomenderar jag verkligen inte. Den gick sönder efter bara några dagar och då var den ändå rätt dyr.
    Typiskt. Måste ju matcha ihop med lampan, sängkläderna och spjälskyddet.
  • Maria84
    Marayah skrev 2009-03-07 15:31:43 följande:
    Hihi, dom blir ju så stolta! Och tycker att dom e sååå stora då. Markos hann inte vara lös så länge. Eller så kan de ju vara så att han inte visat den för en sent heller. Hihi..
    Ja de blir ju det, men inte alltid Min systerdotter som är lika gammal som Liam och Marko bev helt förskräckt och skulle prompt inte gå till dagis först för det var hemskt med en glugg Men sen blev hon stolt över den istället
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Maria84
    Vi har ju också fått bra bemötande där tidigare tills det blev problem . Ingen som har laban eller mumin sängmobil med speldosa som bara ligger? Orkar inte åka ända bort till Norrköping då jag bara har sett såna på babyproffsen .
     De har inne på Ikanohuset på Briobutiken.

Vi har inte haft så stora problem direkt med BP i Linköping men nog är de trevligare i Norrköping. En gång har de varit riktigt omöjliga i Linköping, vi skulle ha en madrass till en växasäng som vi hade köpt till Liam men på BP i Lkpg fick vi inte enbart köpa madrassen för då stämde det inte med deras sängar och allt vad det var och det var helt omöjligt. Ringde BP i Nkpg och det var inga problem, det var bara att vi kom och hämtade en så beställde de bara hem en extra nästa gång.
    Annars har vi inte haft några problem med att byta saker som är trasiga eller så.

Babyland gillar vi med! Han är supertrevlig och är aldrig omöjlig. Ungarna fick varsin sak sist vi var där, gick och hämtade saker i butiken Inte många som gör så
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
    Vi har en laban. Fast Vincent använder den fortfarande ibland, men ska väl ta bort den snart kanske. Den är jättefin Problemet är väl bara att vi vet inte om vi ska ha fler barn, så vi vet inte om vi ska sälja den eller spara den.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!