VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Jaha, fick inte med oss vagnen hem idag
.
Det första jag såg var en massa repor på chassit och ifrågasatte det. Tyckte hon var lite dryg som sa "man måste väl förstå att man annars inte kan få ett bättre pris för 09:or, det är såna som har stått i affären". Men vi stod på oss för när vi la handpenningen frågade jag den andra tjejen om det blir en ny vagn. Ja sa hon det fanns flera på lagret, då antog jag att vi får en ny från lagret. Tydligen så sa hon fel och då tyckte vi att det får väl babyproffsen stå för vad personalen säger. Men det tyckte inte dem och vi skulle inte få handpenningen tillbaka så svärmor började skrika på den stackars expediten (jag överdriver inte, det ekade i hela affären). Gud vad vi andra skämdes. Det slutade i alla fall med att dem ska beställa en splitterny som vi ska få om drygt 1 vecka för samma pris.
Herregud tjejer, det måste vara rekord idag, shit vad ni har skrivit! Vet ni att jag sen jag loggade ur vid 9 imorse så har ni skrivit 12 sidor under dagen 
Jag har iaf haft en underbart trevlig dag o jag är såå glad för att jag äntligen har fattat ett beslut om min framtid. Idag har jag varit o skrivit ansökan till distans stuider som börjar 17 augusti, ska läsa till behandlingsassistent, men eftersom jag redan är undersköterska så behöver jag bara läsa till tre kurser för att få behörighet till det. Så nu vet jag vad jag ska göra under hela hösten iaf, underbart kul ska det bli!!
Min mamma var ute o gick med Vincent under tiden (Leo var på dagis). Sen när jag var klar så gick vi på stan o åt en supergod sallad på Waynes o sen tittade vi på jackor till våren till mamma o till MIG oxå, INTE barnen
Jag hittade två jackor som jag ville ha, men jag hade bara råd med en, det är då det är bra att ha mamma
Hon pröjsade för den ena jackan som trots allt kostade 800 kr utan att ens blinka! Hon tyckte att jag var värd det, min gulle mamma
Så nu har jag två skitsnygga vårjackor, en lite snyggare när jag bara ska gå rätt upp o ner
O en lite mera praktisk som är vind o vattentät när jag ska vara ute o leka med barnen
Underbar dag som sagt ![]()
Firstandhappy: Förstår din frustration... Hoppas att det blir en trevlig kväll trots ensamheten.. ![]()
Firstandhappy: Ja, förlåt
Glömde ju bort dig ju..var inte meningen.
ingen tänker på mig!!!!