-
jodå det gör det, både när ja las in å när Tedde låg inne så gjorde det det... Ja kopla inte in telefonen för ja fick ha mobil men tedde fick inte ha det å då koplade han in telefon å så hamnade den kostnaden på vår telefonräkning..JePaLuLi skrev 2009-05-11 12:55:35 följande:Sjukhuset kostar väl 80:- per dygn har jag för mig. -
fick precis reda på att min morfar gått bort...
han har iallafall haft några sista bra dagar å somnat in utan lidande i hemmet...
han va gammal missbrukare med dåligt hjärta så han ha blivit opererad flertalet ggr. Nu hade han fått morfin då han hade nåt smärtsamt sår på benet som inte velat läka så dom sista dagarna va han iallafall lycklig (att ge morfin till honom är som att erbjusa en sil åt en sprutmissbrukare)
Troligtvis har han väll överdoserat å hjärtat inte orkat mer...
En sköterska som skulle lägga om hans sår på benet hade hittat honom i sängen.
Vi hade ingen jättebra relation eller bra kontakt så ja sitter inte å gåter å så där men det känns mer konstigt liksom..
Träffade honom för typ 1,5 månad sen iallafall å innan dess va det flera år... trots att vi bott i samma stad i 4 år nu...
-
han har det bättre nu iallafall å slipper beklaga sig å lida..
-
ja försöker övertala min man om att färdknäppar är bra
men han skrattar bara åt mig...
-
hahaha ja den replikan fårstår ja att han inte nappar påFirstandhappy skrev 2009-05-11 18:29:46 följande:va fan??? säger han nej till sex?? konstig människa.. gör förvisso min med men tror han hör ironin i min röst när jag föreslår att vi ska använda hans *pip* som hävstång när jag inte kan vända mig.. hahahahahaha
Ja lyckadess iallafall
så nu vet ja vad ja ska göra
-
eller HUR ja ska göra menar ja ju..Fru T skrev 2009-05-11 19:01:23 följande:hahaha ja den replikan fårstår ja att han inte nappar på Ja lyckadess iallafall så nu vet ja vad ja ska göra -
tyvärr tror ja inte det ger nå vidare resultat då vi INTE är kända för att föda tidigt i vår släktJePaLuLi skrev 2009-05-11 18:32:58 följande:Hahaha. Det är ju värt ett försök Även om min bm sa att man behöver göka 4 ggr på kort tid för att det ska ge nån verkan. Visserligen hade vi sex innan det satte igång med Linus så kanske att det funkar om bebis är redo Beklagar sorgen också, det är aldrig roligt när ens nära går bort. Även om man inte har nån direkt bra relation...
-
Tack för omtanker å kramar! jag mår bra!
-
Det känns som sagt mer konstigt...
-
liggandes på sidan e bra annarsFirstandhappy skrev 2009-05-11 20:13:22 följande:ja det är ju oftast så, lusten är det inget fel på men problemet är ju att jag knappt blivit mindre o mannen är inte så liten han heller så...äh man får nöja sig med en snabbis bakifrån lite då o då..
tjejen asså inte mannen