• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

LillaLilli skrev 2009-05-12 18:58:59 följande:
    ja jättemysigt :D sånt gillar jag. hihi tack :D så himla trevlig tråd. alla är så snälla.
    vi gör vårt bästa iallafall
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

På torsdag em kommer min mamma å mina mostrar hit å käkar lite mat Dom ska ta hand om morfars lägenhet å gå te begravningsbyrån å så avslutar dom me ett besök här...

Dom kommer ju långväga (växjö å Göteborg) så lte mat i magen innan hemfärd...

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 19:01:16 följande:
    Mm... står vanligtvis i Norrköping på deras sida så lite därför jag undrar. Är ju snittad i Linköping så det är lite därför jag undrar.
    akut och urakut görs här men alla PLANERADE görs i nkpg...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 19:05:41 följande:
    Ah, hur vet man om de är planerade då? Jag menar det var ju knappast akut med Molly...
    ett planerat är ju när det planeras att det ska göras man får alltså ett datum... sen kan det ju bero på vilka komplikationer som är orsak till snittet men ja tror att du kommer få ett vanligt planerat...
  • Fru T

Stackars mannen, han kommer inte få en lätt väntan den sista tiden

Han är helt övertygad om att det kommer sätta igång när som, han tippade tillome på i natt... å det bara för att en kolega till honom sa att när hans frus slempropp gick så sa det poff å så starta det inom 48h..
    Ja har försökt att förklara för honom att det kan vara jätteolika för alla å att ja inte änns är säker på om slemisen har gått eller ej, men han är helt övertygad Igår hade ja en hel del "mensvärk" neråt å det kändess nästan som underlivet skulle vända sig utåin, när ja bad han hämta värktabletter å vetekudden så så han nöjt "snart har vi bebis" å när ja sa att såå ont har ja inte då säger han bara, eh det är din jädra envishet som sätter in, du har bara en hög smärtgräns...

Stackarn kommer få en lång väntan för ja tror inte alls det är på g å dessutom så är det typ ingen på mammas sida som fött innan bf...

Men han tror mer på det som hans kolegor beskriver från deras upplevelser å vad han läser i tidningar än vad ja säger, så han får skylla sig själv..

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-13 09:07:06 följande:
    Klart han längtar nu!
    hehe joo det gör ju vi båda men det är precis som han försöker övertala mig om att det är på g..
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-13 09:16:34 följande:
    haha, han kanske tycker att han har mer erfarenhet när det kommer till barnafödande? Men han måste ha glömt en detalj: Det är du som har bebis i dig!
    heeh jaa när ja försöker förklara så är det som han bara ler bort det men han e lite söt allt...
  • Fru T

jiiises kan det sluta komma nya finnar på magen helatiden, ja kan ju inte låta bli att pilla på dom eftersom dom kliar så snart ser ja ut som en prickig korv

• Fru T

Det märks tydligt när det är fint väder ute blir helt knäpp tyst här inne...

Ja ligger inne å slappar ja å försöker sova lite av det ja inte sovit i natt... om några timmar ska ja ut till Tallboda å mysa å sen ska ja åka me kompis som ska köra släp för första gången, nkpg ToR lär nog bli ja som får backa dock

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-13 11:31:19 följande:
    Haha, vilken tur man inte är ute och kör i de krokarna idag, då.;)
    hehe ja tror det kommer gå bra för henne, hon kör bra trots att hon bara haft körkort i ca ett halvår å gör det inte det så tar ja över, ja är en erfaren släpkörare å körde ju häst senast för tre veckor sen nu ska vi bara ha ett litet släp å hemta ett bord
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!