• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

jisses va ni skriver idag då!

När ja för en gångs skull lyckas ta sovmorron då passar ni på, men när ja sitter uppe 7 på morronen å inte kan sova då är det tyst som i graven {#lang_emotions_yell}

ja låg vaken me massa värk i natt å trodde nästan det va på g där ett tag, men värktabletterna å vetekudden gjorde sitt så ja blev lite besviken nästan {#lang_emotions_undecided} låg å läste bok mellan 3-5 typ... Mannen vaknade å frågade yrt som vanligt om ja hade värkar men när ja sa nej så snarkade han vidare

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 11:05:29 följande:
    Tycker i och för sig inte att det finns något bra område i Skäggetorp egentligen. Det är ju inget område man rekommenderar folk att bo i länge. När jag får jobb så blir det att vi flyttar snabbare en kvickt. Tycker i och för sig inte att Linköping känns som hemma, men just nu får det gå. Man överlever ju =) Längtar tillbaka till havet!
    Ja vill me bo vid havet!
    Men det du kallar havet är för mig en kloak

Västkusten med friska brisar får mig lycklig! Men ett hus på landet här utanför me lite kuperad mark för mina pållar å en pol för varma dagar kommer bli bra det me för det är vad det blir om ett par år!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 11:24:58 följande:
    Det är ju dags för dig nu ju.. =) Vem vet vi kanske hamnar på sjukhuset samtidigt. Jag skall in i morgon på ett sista UL =) Skall bli såååå spännande. Åh jag längtar som tusan. Vill ha onsdag nu!
    Tyvärr är vi i min släkt INTE kända för att föda tidigt så får ja innan bf så blir hela släkten överadskad
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 11:26:01 följande:
    Nej det är sant. Vettiga människor växer ju inte på träd så vi får nog ta och stanna här Synd att vi inte kan komma med idag, men det blir ju flera gånger Ni får ha det så trevligt ändå!
    Ja säger det samma INTE flytta härifrån nu *pekar me fingret*
  • Fru T

ja vill me strossa på stan å shoppa kläder, men det får vänta tills magen är borta då jääädrar ska här skämmas bort liten Linda me kläder å skor.... Det har ja gjort mig förtjänt av!

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 11:33:02 följande:
    så länge vi slipper alla pollen så är jag nöjd. vet itne hur det är på västkusten, men vi slapp det på östkusten i alla fall. Tycker i och för sig inte om saltvatten så jag föredrar det bräckta vattnet på östkusten.
    ne pollen är inge ja lider av på västkusten, kan tillome klippa gräset utan att nysa

Fick ja välja så skulle vi flytta till grekland men det är attans dyrt att bo där å en jäääädra massa krångel me papper å skit om man vill öppna eget så det struntar vi i, får nöja oss me några veckor där om året..
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:34:26 följande:
    magen sjunkare sista måanderna när beisen fixerar sig inför förlossningen
    min mage har ju sjunkigt så mycke att ja själv inte ser vart naveln sitter men inte upplever ja den mindr för det då den mer å mer ligger i knät på mig när ja sitter, vilket känns helskumt {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:36:28 följande:
    o massa viiiin sen med... ska vi skämmas ihop???

japp får ladda upp å pumpa ur i några dar så ja kan lämna bebis te mannen sen ska ja inta Skumpa
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:42:24 följande:
    hahhahaha ja jag med, vet att jag gått den vägen nån gång nån kväll o då har det vart lite folk som sprungit, men inte så farligt iallafall... min växer massor nu tycker jag...  förstå va skumt det kommer bli när den är borta sen...
    skumt JA men ja LÄNGTAR! Ska bli sååå skönt att gå bort dom där extra kilona som satt sig på rumpan!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:44:29 följande:
    jajjamensan, samma här, hade väl tänkt att amma en aning längre än med wille, men men säger inte hej än, hoppas bara att det ska gå bättre, går det inte så tänker jag inte må dåligt över det o gråta utan då finns det jättebra ersättning...Uhhh usch va det började lukta bajs här....
    Ne ellerhur, kommer göra det bästa å försöka men går det inte så går det inte å då gör man det bästa av det iställe...

Men kan ju säga att det vore attans skönt å amma när vi åker te grekland så vi slipper släpa me massa ersättning å grejer utan då har ja ju maten på mig liksom

men efter det vill ja nog inte amma mer!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!