• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-12 11:48:57 följande:
    Jag tränar lite på friskis nu när jag inte kan spela fotboll.På lördag ska jag delta i Göteborgsvarvet. Wish me luck!
    ska du springa? skulle ja försöka så skulle mina ben gå av
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:59:37 följande:
    hahahaha om du är trött på att de är stora nu ska du vänta o se tills du börjar amma, då om något sväller de upp o blir gigantiska...
    hehe ja tänkte säga d samma, mjölkfylda boobs är inte att leka me
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 12:13:45 följande:
    Nu jäklar börjar det hända saker med magen, det är så gosigt! Nu har bebis dessutom börjat sparka mig lite mer rejält också! Inte för att jag får en sådär fin fru t-mage, men jag är rätt nöjd ändå:
    Din mage kommer bli jättefin, smälter ju in med kroppen å passar perfekt... min ser ju bara gigantisk ut

Här är det magen som är ute å går med mig, du kommer va ute å gå me din mage
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 12:16:41 följande:
    nä för att jag ska ge honom det krävs bra mycket mer än bara lite hårt bajs... men kommer nog ge honom lite katrinplommon bara för att få lite fart på magen..
    om ja ska utgå från mig själv (har ju inte så mycket annat liksom) så hade ja prövat me lite katrinplommonpure för att "mjuka" upp lite liksom

Mig hjälper ju inte änns det på längre utan måste ta 1/2 av dessa http://www4.apoteket.se/privatpersoner/common/sok.aspx?sq=frukt&tab=Rp&menu=St&searchType=global me massa vatten VARJE kväll... vissa dagar får ja ta en hel... Det tar sig liksom inte ner å förbi det trånga utrymmet nu annars då bebis tar så mycket plats
    Har miclolax hemma för nödsituationer men saaatan va det bränner i röven av dom, kan bara tänka mig hur det blir för dom stackars bebisar som man tvingas ge det...
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-12 12:24:28 följande:
    Ok, min mage var inte alls så stor i v 23, nu blir jag orolig att vår inte växer som den ska. Men BM har inte sagt att något är konstigt, heller. Hade SF mått på 25 tror jag i v 24 och det var ändå lite över kurvan. ???
    Ja hade SF mått på 25 i vecka 25/26 där nån gång å låg ju vid den nedre linjen så det låter heelt normalt

Nu kommer ja inte änns ihåg va hon sa sist å vi glömde skriva ner det men nu känns det inte så intressant längre
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-12 12:29:47 följande:
    Nedre linjen? Finns väl bara en att jämföra med, den andra är om man väntar tvillingar. Eller har jag hittat ett helt fel diagram?
    på det pappret ja har (et litet vikt häfte där man kan skriva in alla värden) så är det ett rutat parti där går en hel linje å sen är det två prickade, en över å en under jag har legat stadigt mellan den hela å den nedre helatiden..
  • Fru T

Normalt är asså när man håller sig inom dom två prickade linjerna

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-12 12:35:25 följande:
    Okej, kanske finns många olika.Jag tittar på denna:www.niomanader.se/content.asp?ID=45
    det här är typ samma fast det finns dom där prickade linjerna me å sen ingen tvillinglinje
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-12 12:40:22 följande:
    =) Samma fast snyggare med andra ord. ;)
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 13:27:56 följande:
    Ni som är snittade - gjorde ni det här i Linköping eller i Norrköping?
    alla planerade snitt görs i nkpg
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!