• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-13 11:40:32 följande:
    Jag hade solrosor i min bukett.Jag solrosor.
    Fint ja hede Ljust rosa gerbera (15st)
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-13 11:49:41 följande:
    På denna dator har vi inga bilder just, men jag har fina bilder på buketten. DEn enda bild som fanns att tillgå är denna:Du kan ju skymta buketten iaf. ;)Denna bild hade vi förövrigt som tackkortsbild, fast en del beskuren.
    vilken härlig bild {#lang_emotions_laughing}
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-13 12:00:30 följande:
    Bra för henne att öva. Man får tänka till lite när man ska backa med släp.:)
    ja ellerhur, mig sitter det i ryggmärgen på, kör alldelless för mycket häst sist ja körde skulle ja presitions backa mycket å hade inte kört sen i höstas men det flöt på hur bra som hällst
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-13 15:41:15 följande:
    Linda: Jag tog den buketten fast med cremefärgade och blodröda rosor. Det kommer bli jättefint
    Å va läckert
  • Fru T

Finns en mycket bra barnläkare inne i nkpg iallafall min mormors man jobbar där, han va chef på neoavd. tills för inte så länge sen men han gör ofta den där läkarkollen innan barn får åka hem å sånt...

Becka det är ju ganska troligt att han haft med dina barn att göra å Diana är ju rätt troligt att hon lär få träffa honom me

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-13 16:25:26 följande:
    Okej.. får väl se vad de beslutar på fredag. Men tycker ju att det är lite konstigt att de skall skicka hem en hela tiden om jag har så dåliga värden så jag måste åka dit hela tiden. Vore det inte smidigast för alla om de bestämde ett datum inom den närmaste tiden och plockade ut liten.
    Troligtvis är det ju inte såå dåligt (min bm ser bekymrad ut när hon pratar om mitt järnvärde tex å det ligger ju bara liiiite lågt) och att bebis fortfarande har det bättre i magen än utanför och att det är därför dom inte plockar ut... Dom plockar ju inte ut "bara för att" liksom.. ju längre dästo bättre..
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 19:40:53 följande:
    Åh, vad heter han? Vet inte om jag kommer ihåg namnet på dem vi hade. Fast den vi hade när vi var på BB med Vincent var väldigt ung, runt 30-35 årsåldern. Men läkaren med Leo kommer jag inte ihåg.
    Bengt Rasmusson heter han, din mamma vet garanterat vem han är Han är lång å smal med stor näsa å hjulbent
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 19:46:23 följande:
    Då ska jag fråga henne sen när jag pratar med henne
    hehe ja gör det..

Är rätt skönt med en läkare så närstående faktist!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!