• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 17:59:44 följande:
    Vi hade det problemet i Eskilstuna, men här har de varit supertrevliga och hjälpsamma. Vi hade en laban, men den rekomenderar jag verkligen inte. Den gick sönder efter bara några dagar och då var den ändå rätt dyr.
    Våran laban sängmobil har båda barnen haft, inga problem alls.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Dags att gå o pensla första plåten med bullar

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 18:51:08 följande:
    Våran laban sängmobil har båda barnen haft, inga problem alls.
    Vi kanske bara fick ett dåligt exemplar då.
    Tråkigt var det, för den är ju himla söt!
    Men vi köpte en mysigare variant sen, med vatten färgat i olika färger att titta på förutom figurerna och en massa finesser
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 15:21:04 följande:

Nu har vi äntligen köpt en cykel till Leo, en jättefin 20 tummare på Sportex i Norrköping så tack för tipset om den affären Lillisen Den kostade 1499 kr, lite mera än vad vi hade räknat med, men ändå inte så farligt. Han är sååå stolt!
    Vad bra att ni äntligen hitta något iaf! Ja, de ligger ju inte i biltema klass på priserna, men inte tokdyrt heller...
  • LittleMee
    Svar på #930
    Maria84 skrev 2009-03-07 18:12:27 följande:
     De har inne på Ikanohuset på Briobutiken. Vi har inte haft så stora problem direkt med BP i Linköping men nog är de trevligare i Norrköping. En gång har de varit riktigt omöjliga i Linköping, vi skulle ha en madrass till en växasäng som vi hade köpt till Liam men på BP i Lkpg fick vi inte enbart köpa madrassen för då stämde det inte med deras sängar och allt vad det var och det var helt omöjligt. Ringde BP i Nkpg och det var inga problem, det var bara att vi kom och hämtade en så beställde de bara hem en extra nästa gång. Annars har vi inte haft några problem med att byta saker som är trasiga eller så. Babyland gillar vi med! Han är supertrevlig och är aldrig omöjlig. Ungarna fick varsin sak sist vi var där, gick och hämtade saker i butiken Inte många som gör så
    Var där inne och tittade för några veckor sen men jag frågade aldrig personalen. Tack för tipset, ska fråga nästa gång.

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 18:50:35 följande:
    Vi har en laban. Fast Vincent använder den fortfarande ibland, men ska väl ta bort den snart kanske. Den är jättefin Problemet är väl bara att vi vet inte om vi ska ha fler barn, så vi vet inte om vi ska sälja den eller spara den.
    Tycker ni kan sälja den .

Men säg gärna till om ni bestämmer er för att sälja den och jag inte har hittat nån innan.
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-07 19:40:49 följande:
    Var där inne och tittade för några veckor sen men jag frågade aldrig personalen. Tack för tipset, ska fråga nästa gång.Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 18:50:35 följande: Tycker ni kan sälja den .Men säg gärna till om ni bestämmer er för att sälja den och jag inte har hittat nån innan.
    Kolla Tradera och blocket annars. Där kan man hitta det mesta
  • LittleMee
    Svar på #936
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 19:46:29 följande:
    Kolla Tradera och blocket annars. Där kan man hitta det mesta
    Har redan gjort det under några veckors tid. De på blocket går åt fort. På tradera har antingen budet blivit för högt eller så svarar inte säljarna om fraktpriset så jag har låtit bli.
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 17:50:38 följande:
    Näpp, dags att börja baka ut en stor sats med kanelbullar nu. Blir väl en sisodär 100 st när jag är klar...
    Duktig du är. Själv så bakade ja och Marko dubbel sats med kanelbullar innan vi åkte till stångebro för att kika på LHC dam. Har vart Marko och mammas dag idag.
    Maria84 skrev 2009-03-07 18:06:11 följande:
    Ja de blir ju det, men inte alltid Min systerdotter som är lika gammal som Liam och Marko bev helt förskräckt och skulle prompt inte gå till dagis först för det var hemskt med en glugg Men sen blev hon stolt över den istället
    Hihi, lilltjejjen då! Ja du de e ju tydligen inte alla som tycker de e roligt.
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 18:52:23 följande:
    Dags att gå o pensla första plåten med bullar
    Åh vad gott med nybakade bullar!!
  • dinana

Någon här som har amningsbehå som passar mig tro? Är ju inte aktuellt just nu, men tänkte om det var någon som hade någon i bra rätt storlek så man kunde prova. Vet inte vart man kan gå om man skulle vilja prova olika storlekar. Kanske någon som vet? Sist hade jag en 75F, men den var alldeles för liten i kupan

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!