• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mandarin

I går var jag nere på stan och köpte ett namn smycke till min sambo han fyller 31 snart. 135kr kostade brickan och den totala kostnaden blev 280kr med gravyr (3 namn) och kedjan för 135kr. Hoppas att han kommer tycka om den. De halsband han har är i guld men då hadde den kostat 1395 för bara brickan och så vidare. Vi får väl upp datera den sedan om han gillar den.

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2009-03-08 08:15:01 följande:
    I går var jag nere på stan och köpte ett namn smycke till min sambo han fyller 31 snart. 135kr kostade brickan och den totala kostnaden blev 280kr med gravyr (3 namn) och kedjan för 135kr. Hoppas att han kommer tycka om den. De halsband han har är i guld men då hadde den kostat 1395 för bara brickan och så vidare. Vi får väl upp datera den sedan om han gillar den.
    det var billigt.här fick man tillslut sova en hel natt.här ska man fixa iordning sig inför loppisen.
  • JePaLuLi
    Mandarin skrev 2009-03-08 08:15:01 följande:
    Det var väldigt billigt!
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 06:58:29 följande:
    Jag kan tipsa dig om att gå till Twilfit nere på stan. Där är dom väldigt hjälpsamma och trevliga. Och dom har en otrolig kompetens.
    Jag funderade på att gå dit och kolla efter en bra BH till bröllopet. Det borde de väl ha där också? Vart ligger det?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

då är man hemkommen igen.det var så trångt att vi gav upp,man var packad som en sill i en liten ask*skratt*.såg skorpan08 på avstånd.

skorpan08 hoppas ni fyndade,själv hittade jag lite fynd åt barnen.

• Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-03-07 23:33:43 följande:
    En stolt enbarnsmammahoppas jag inte skrämde dig idag när jag berättade om mitt fd liv.inget jag är stålt över.jag hade en otrolig tur som fick hjälp med att bryta med mitt förra ,tyvärr finns det minnen och ärr efter detta som gör att man kan må riktigt illa vissa perioder.hoppas det kan stanna mellan oss.jag glömde säga till dig att det strålade sådan glädje om dig idag när vi pratade.man blir så glad när man ser att du ser lycklig ut och jag håller tummarna att det kommer gå bra för dig i framtiden oxå
    Nej, det gjorde du verkligen inte! Förstår varför du ibland mår som du mår. Självklart stannar det mellan oss! Tack för dina fina komplimanger! det gör mig jätteglad!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 09:56:22 följande:
    Det var väldigt billigt! Jag funderade på att gå dit och kolla efter en bra BH till bröllopet. Det borde de väl ha där också? Vart ligger det?
    Jag köpte mina undisar till bröllopet på triumph, dom har såå fina undisar jag köpte dom på deras butik i Nkpg men ja tror det finns flera återförsäljare av dom här i Lkpg

http://www.triumph.com/se/  här kan du kika lite

ja köpte bh, trosor, strumpebandhållare, stayups å ett jätte sött strumpeband å det vart inte alls dyrt..
    Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-08 12:37:03 följande:
    Jag köpte mina undisar till bröllopet på triumph, dom har såå fina undisar jag köpte dom på deras butik i Nkpg men ja tror det finns flera återförsäljare av dom här i Lkpgwww.triumph.com/se/  här kan du kika liteja köpte bh, trosor, strumpebandhållare, stayups å ett jätte sött strumpeband å det vart inte alls dyrt..
    Åh vilket bra tips! Tack!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 12:42:27 följande:
    Åh vilket bra tips! Tack!
    kan tillägga att dom va väldigt populära
    Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-08 12:45:05 följande:
    kan tillägga att dom va väldigt populära
    Hehe, bra det! Sambon tycker det är onödigt att lägga massa pengar på sånt, de ska ju ändå av
    Men man vill ju känna sig fin en liten stund iaf
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 12:47:25 följande:
    Hehe, bra det! Sambon tycker det är onödigt att lägga massa pengar på sånt, de ska ju ändå av Men man vill ju känna sig fin en liten stund iaf
    Je ellerhur å sen kan man ju lyxa till det med dom vid nåt annat tillfälle med... inte skulle man ju känna sig fin i ett billigt set från cubus tex... ja tror mina kosta runt 800 samanlagt men mins inte riktigt...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!