• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-07 21:47:30 följande:
    Hahaha vilket skämt! Någon som såg melodifestivalen? Kan för allt i världen inte förstå hur låten "snälla snälla" kunde gå vidare! Jag höll på och skratta ihjäl mig Har aldrig hört en sån dålig låt! Tur att Sara Dawn Finer gick vidare iaf
    Haha, jag håller med. Hur mycket har hon rökt på egentligen??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Svar på #946
    Hahaha vilket skämt! Någon som såg melodifestivalen? Kan för allt i världen inte förstå hur låten "snälla snälla" kunde gå vidare! Jag höll på och skratta ihjäl mig Har aldrig hört en sån dålig låt! Tur att Sara Dawn Finer gick vidare iaf
    Ja och jag är helt förkrossad. BWO gick inte vidare.

Jag skickar hellre Ugglas än "Allah" tjejen. Pinsamt att svenska bidraget sjunger på grekiska.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-03-07 22:14:55 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-07 21:47:30 följande: Ja och jag är helt förkrossad. BWO gick inte vidare.Jag skickar hellre Ugglas än "Allah" tjejen. Pinsamt att svenska bidraget sjunger på grekiska.
    Håller med!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Konstigt, det är den enda låten som jag faktiskt ringt och röstat på... resten däremot är klassiska "tråkiga" låtar...

Jag älskar Caroline af Ugglas just för att hon är så speciell.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
    dinana skrev 2009-03-07 22:28:28 följande:
    Konstigt, det är den enda låten som jag faktiskt ringt och röstat på... resten däremot är klassiska "tråkiga" låtar... Jag älskar Caroline af Ugglas just för att hon är så speciell.
    Ja, egentligen är hon ju så skön eftersom hon vågar vara sig själv.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 22:38:45 följande:
    Ja, egentligen är hon ju så skön eftersom hon vågar vara sig själv.
    Ja. och hon står ju för vad hon sjunger... vilket man inte kan säga så mycket om de andra låtarna som är sådana där traditionella låtar som är skrivna av de vanliga låtskrivarna. 
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet

jag höll på att kräkas.fast jag fick rejäla skrattangrepp oxå då stora tösen härmade carolina af ugglas varje gång hon sjöng
    jag affatar inte hur hon och "alla" gick vidare.jag som ville att amy,bwo och star pilot skulle gå vidare*snyft*
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 17:41:59 följande:

Han har babyland i Norrköping. Han är verkligen såå trevlig! Har aldrig nånsin fått bättre service än vad vi fått då vi handlat där, vi var där idag senast o det är nästan så man vill krama honom Såå trevlig o tillmötesgående. En gång frågade vi om det fanns en viss sak, det fanns inte hemma, men han sa att det bara var att beställa direkt så kunde de ha det några dagar senare, jättebra med andra ord!
    han är kanon,så himla trevlig och han vet hur man bemöter kunder.han borde ha ett diplom för hur duktig han är.sen följer han oxå brios prislista,BP här i lkpg tar mycket större summor än brios prislista.villket jag sa till dem en gång och då blev de riktigt sura!
  • Familjetrollet

är det nån som ska till cupolens loppis imorrn?jag ska dit med barnen medan maken jobbar.nån vill haka med dit?

dinana skrev 2009-03-07 22:45:42 följande:
    Ja. och hon står ju för vad hon sjunger... vilket man inte kan säga så mycket om de andra låtarna som är sådana där traditionella låtar som är skrivna av de vanliga låtskrivarna. 
    Precis.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!