vuxna med adhd add as
Måste skriva av mig även om det innebär att skriva en massa personliga saker... Grejen är att jag har ett enormt kontrollbehov som jag verkligen jobbar med för jag vill inte vara sån jag är.
Jag litar inte på min kille helt och hållet för han har gått bakom ryggen på mig flera gånger (mailat tjejer att han vill ha sex med dem, vart och träffat en men säger att inget hände, han har skrivit till en arbetskompis att såna känslor han har för henne har han aldrig känt för nån förut) och han har ljugit om så mycket...
Han vet att jag inte litar på honom och han borde ju fatta varför. Jag har aldrig "tillåtit" att han har tjejkompisar eftersom jag är väldigt svartsjuk, ja det erkänner jag.
För att göra en lång historia kort så hade vi en överenskommelse att eftersom jag inte vill att han ska göra saker med andra tjejer eftersom jag inte litar på honom så kom vi överens om att han får ha en tjejkompis som han kan göra nåt med nån gång men då ska han berätta det för mig INNAN så att jag vet om det. Jag har så svårt att släppa på mitt enorma kontrollbehov och det här var villkoret för att jag skulle försöka och jag behövde hans hjälp.
Nu får jag veta ikväll att han har vart ute och promenerat runt i stan med henne! Och han har inte sagt ett ord om det innan... Så självklart blev jag skitledsen för det är ett jävla svek enligt mig för vi hade en överenskommelse om det men det sket han i.
Och sen blir han sur när jag blir ledsen och vill att han ska förstå att han gjort fel! Han sa att han ska aldrig mer berätta saker för mig utan ljuga om det och det är ju där problemet ligger, att han har gjort det förut.
Fan jag blir så arg och ledsen för vi hade en överenskommelse och jag försöker verkligen att bli bättre!!!