vuxna med adhd add as
Har försökt släppa det där nu och vet att jag inte borde ta åt mig... Men jag har rätt dåligt självförtroende så ibland blir man mer ledsen än man vill.
Har försökt släppa det där nu och vet att jag inte borde ta åt mig... Men jag har rätt dåligt självförtroende så ibland blir man mer ledsen än man vill.
Jag har en bra dag idag... min kille sov här igår och idag har vi varit och handlat och gjort en massa grejer tillsammans. Det kom ett ögonblick då vi nästan började diskutera vilket oftast resulterar i bråk... Men jag fick min åsikt sagd och han sin och sen enades vi om att vi tyckte olika och släppte det. Så himla skön upplevelse!! Så jag har faktiskt en bra dag idag
Tänkte bara berätta att tack vare min väldigt tekniska sambo (ja fd sambo) så spårade vi ip-nr till en adress i Tallinn och det visade sig vara en person som min kompis (andra tjejen som bloggar tillsammans med mig) retat upp på en fest i lördags. Alltså gällde kommentaren aldrig mig utan henne, skönt på ett sätt för mig...
Jag har en Staffordshire Bullterrier på snart sju år... När vi köpte honom så var vi ju två som delade ansvaret, visst har det varit jobbigt och tufft men det har fungerat och vi älskar våran hund. Men nu när jag har blivit ensam med honom så tycker jag det är väldigt tungt att ha allt ansvar själv... Helt ärligt så skulle jag inte rekommendera någon att köpa en hundvalp om de inte var i balans så att säga, att köpa en hund när man mår dåligt för att man tror att det ska bli bättre är ingen bra idé. Sen tycker jag personligen att ett hundköp är något man planerar under lång tid och kollar upp kennlar, stamtavlor och hälsostatus på föräldrarna (som naturligtvis ska vara renrasiga och registrerade).
Anonym (Hej) skrev 2009-04-21 09:28:45 följande:
Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-21 10:28:17 följande:
Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-21 11:05:47 följande: