• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Fjärilen72
    Himmelkropp skrev 2009-04-28 22:59:15 följande:
    Ja vuxna håller jag med om låter knäppt. Vi är inga vuxna här inne 
    Nej, som sagt, vi är ju inte direkt vuxna härinne.

Jag är nästan (observera, nästan ) nöjd bara den nya tråden får en ordentlig rubrik/ts med ordentlig stavning, skiljetecken, versaler osv. Min OCD hjärna nästan sprängs av alla knasiga saker jag ser skrivna överallt här på fl.
  • Fjärilen72
    Ysta skrev 2009-04-28 23:15:16 följande:
    Är det nån som vet om det finns nån linje eller nåt som man kan ringa och prata med nån? Det har hänt så mkt idag och jag har fått så mycket skit från olika håll och fått höra hur värdelös jag är, hur dum i huvudet jag är och att ingen bryr sig. Jag orkar helt seriöst inte längre, har sån ångest att jag kan inte andas och vet inte hur jag ska klara natten. Ledsen om jag lägger detta på er men finns ingen annanstans jag kan skriva av mig. Nu är jag inte den som gör dumma grejer så ni inte blir orolig att jag ska göra nåt sånt... Grejen är bara att den ångest jag känner just nu känns som att den ska kväva mig, kan knappt andas. Så förnedrad och illa behandlad som jag blev för en timme sedan har jag aldrig vart med om. Jag klarar inte detta. Förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag skrev av mig här, vill inte få nån annan att må dåligt.
    Ysta! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, BE INTE OM URSÄKT! Jag vet inte hur mycket jag kan hjälpa men jag lyssnar gärna, inboxa mig om intresse finns, jag springer runt och fixar lite här hemma så är inte vid datorn hela tiden men svarar så fort jag kan. (Loggar ut vid 01 om jag inte hört någonting innan dess, måste tyvärr sova. )

Annars finns det ju:
    www.nationellahjalplinjen.se/html/start.asp
    www.jourhavande-medmanniska.com/

Kram!
  • Licens To Kiss

Hm, blev små bokstäver.

VI med Adhd/Asperger/Add
  • HellviHumle
    Är det nån som vet om det finns nån linje eller nåt som man kan ringa och prata med nån? Det har hänt så mkt idag och jag har fått så mycket skit från olika håll och fått höra hur värdelös jag är, hur dum i huvudet jag är och att ingen bryr sig. Jag orkar helt seriöst inte längre, har sån ångest att jag kan inte andas och vet inte hur jag ska klara natten. Ledsen om jag lägger detta på er men finns ingen annanstans jag kan skriva av mig. Nu är jag inte den som gör dumma grejer så ni inte blir orolig att jag ska göra nåt sånt... Grejen är bara att den ångest jag känner just nu känns som att den ska kväva mig, kan knappt andas. Så förnedrad och illa behandlad som jag blev för en timme sedan har jag aldrig vart med om. Jag klarar inte detta. Förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag skrev av mig här, vill inte få nån annan att må dåligt.
    Snälla Ysta!
    Det är ju bl a därför vi har den här tråden. Skriv av dig här. Eller om du hellre vill, så skriv privat till någon. Min inbox är alltid öppen. Fjärilens också. Antagligen finns det fler i tråden du kan skriva till.
    Sköt om dig.
    Hoppas det ändå gått bra i natt.
  • Licens To Kiss
    Kram gumman!! Tråden finns här för dig, vi finns här för dig.
  • Licens To Kiss

Citat från TS, "Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. "

• ensamhemma
    Fjärilen72 skrev 2009-04-28 22:35:06 följande:
    Om vi ska ha det så så tycke rjag personligen att "Vi med ADD, ADHD och Asperger" ser bättre ut.
    det tycker jag låter skitbra....ta den ta den ta den himmelkropp,please!
  • ensamhemma
    men det klart att du ska skriva av dig här,det är ju skönt att kunna få ur sig saker...vad tråkugt att du blivit illa behandlad...finns på msn om du vill ventilera.kram
  • Ysta

tittar in och skickar en stor kram till er alla... fick prata av mig på telefon igår så det lättade lite. har inte sovit en blund inatt så känner mig helt mosig i huvudet. dessutom så trillade det ner ett roligt brev från FK idag.. jag får inga pengar för att AF klantat sig och skrivit under mina papper med fel MÅNAD. så nu måste jag börja fylla i nya papper, fara till af och få underskrift med RÄTT månad, skicka iväg dem och hoppas att jag får pengar snabbt så jag kan betala hyran för nya lägenheten för annars får jag inte ut nycklarna. känns lite bättre idag men det är inte bra. det är bara för mkt just nu... bråkar med killen, bråkar med släkten som inte förstår att jag inte orkar med allt, min farfar ligger på sjukhus med långt framskriden cancer och de tror inte han har många dagar kvar så jag ska åka upp dit över dan imorrn, och så nu det här med fk, plus att jag ska flytta 14 maj.

Svar på tråden vuxna med adhd add as