• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • HellviHumle

Såvitt jag vet finns ingen medicin mot AS. Den enda behandlingen är antidepp. Många med AS får depressioner också.

• Licens To Kiss

Om en månad ska det startas en ny tråd. Kanske behöver vi bli mer tydliga i rubriken. Har ni några ideèr?

Vuxna ADHD/Asperger Syndrom?
  • Licens To Kiss

Eller: Vi som har ADHD Asperger Syndrom?

• Anonym (asbramamma)

gillade sista överskriften bäst! lätt och enkel, men lägg till ADD kanske med.

Aquagreen: Mina barn är snart 3 år och 13 månader. En flicka och en pojke.

• Anonym (Hej)
    Himmelkropp skrev 2009-04-28 19:47:06 följande:
    Om en månad ska det startas en ny tråd. Kanske behöver vi bli mer tydliga i rubriken. Har ni några ideèr? Vuxna ADHD/Asperger Syndrom?
    denna gillar jag
    Aquagreen skrev 2009-04-28 18:36:03 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-04-28 16:00:59 följande: Gullig du är Taaack.Nåväl nu har läkaren bestämmt att jag ska fortsätta med Concertan o han tror inte att de är den som påverkar min lever, trots mina dåliga värden o smärta, utslag (sambon säger att jag börjar bli gul i ansiktet) så ska jag alltså fortsätta.Jag mår illa o kräks, jag har buksmärtor.Jag sa att jag iaf kommer ringa VC imorgon o be dom kolla mer prover ev skicka remiss till sjukhus för vidare utr av levern.Jag tror själv inte de är concertan som gör detta med min lever men tror den har utlöst detta.Jag ahr sen 14 års ålder tryckt i mig mängder piller varje dag, äter minst dubbeldos panodil varje dag + all annan skit man tagit.
    Skönt du kan fortsätta, vad sa läkaren du börjar bli "gul".  be dem även kolla lite värden om gallstenar.
  • Anonym (fia)
    Aquagreen skrev 2009-04-28 18:36:03 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-04-28 16:00:59 följande:
    Gullig du är Taaack.Nåväl nu har läkaren bestämmt att jag ska fortsätta med Concertan o han tror inte att de är den som påverkar min lever, trots mina dåliga värden o smärta, utslag (sambon säger att jag börjar bli gul i ansiktet) så ska jag alltså fortsätta.Jag mår illa o kräks, jag har buksmärtor.Jag sa att jag iaf kommer ringa VC imorgon o be dom kolla mer prover ev skicka remiss till sjukhus för vidare utr av levern.Jag tror själv inte de är concertan som gör detta med min lever men tror den har utlöst detta.Jag ahr sen 14 års ålder tryckt i mig mängder piller varje dag, äter minst dubbeldos panodil varje dag + all annan skit man tagit.
    oj fy det låter ju obehagligt. men vad bra att du tar tag i hälsan, så det blir rätsida på den. skönt att du kan forsätta med concertan, då kan vi ta upp det där viktpratet igen som vi va inne på förut. Men kan vänta tills din hälsa stabiliserar sig, tänk inte på annat än det nu att du ska må bra igen. Verkar som det kom snabbt eller? Men som hellvihu sa så kan det säkert ha med panodilbruket att göra för det har jag också hört kan skada levern. Bra att du är så medveten om dej själv o hälsan, o liksom har insikt verkar det ju. Ska hålla tummarna skithårt, tänker på dej-kram
  • Aquagreen

Himmel - Tycker "vi med" passar bättre än "vuxna med" de sista kan misstolkas som en annhörig tråd, iaf enl mig

HH - Jo jag vet, grejen är den att jag "måste" ha panodil, äter den i kombination med Dexofen som eh är smärtstillande men som verkar "lugnande" på mig.

(Hej) - Jag glömde säga de, kom på de när vi lagt på, så ska ta upp de imorgon när jag går på VC, ska jag be han kolla gallan oxå? vad mer?

(FIA) - de är okej för mig att prata vikt De kom snabbt, jag vill bara veta vad de är, är en drama queen så jag tror ju nu att jag ev ska dö haha.

• Anonym (Hej)
    Aquagreen skrev 2009-04-28 21:28:29 följande:
    Himmel - Tycker "vi med" passar bättre än "vuxna med" de sista kan misstolkas som en annhörig tråd, iaf enl mig HH - Jo jag vet, grejen är den att jag "måste" ha panodil, äter den i kombination med Dexofen som eh är smärtstillande men som verkar "lugnande" på mig.(Hej) - Jag glömde säga de, kom på de när vi lagt på, så ska ta upp de imorgon när jag går på VC, ska jag be han kolla gallan oxå? vad mer?(FIA) - de är okej för mig att prata vikt De kom snabbt, jag vill bara veta vad de är, är en drama queen så jag tror ju nu att jag ev ska dö haha.
    På vilka sätt har du ont, var, hur ofta kräks du? kan du koppla de till ngn viss mat? närbörjade dupå concerta = hur mycket har du gått ner sen start?
Svar på tråden vuxna med adhd add as