• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss

Blir så lång rubrik.

Hur ska jag organisera upp de?
    Vi vuxna med Adhd/Add/AspergerSyndrom?
  • Fjärilen72
    Himmelkropp skrev 2009-04-28 22:19:45 följande:
    Blir så lång rubrik. Hur ska jag organisera upp de? Vi vuxna med Adhd/Add/AspergerSyndrom?
    Om vi ska ha det så så tycke rjag personligen att "Vi med ADD, ADHD och Asperger" ser bättre ut.
  • Fjärilen72

Btw, om någon har tid, lust och möjlighet så kolla in serien "The Big Bang Theory", jag tycker en av huvudpersonerna där är aspig. :p

Visserligen har dom dragit det ganska långt (antagligen för att det är en komediserie) men det är ganska kul i alla fall.

• Fjärilen72
    HellviHumle skrev 2009-04-28 19:33:33 följande:
    Såvitt jag vet finns ingen medicin mot AS. Den enda behandlingen är antidepp. Många med AS får depressioner också.
    Det skriver jag under på!

Altså sista meningen i ditt inlägg HH.
  • Licens To Kiss
    Fjärilen72 skrev 2009-04-28 22:35:06 följande:
    Om vi ska ha det så så tycke rjag personligen att "Vi med ADD, ADHD och Asperger" ser bättre ut.
    De får bli ditt förslag.
  • Aquagreen

Anonym (Hej) skrev 2009-04-28 21:43:12 följande:

På vilka sätt har du ont, var, hur ofta kräks du? kan du koppla de till ngn viss mat? närbörjade dupå concerta = hur mycket har du gått ner sen start?
    Jag vet inte, öm, svidande,värk svårt att förklara smärtan, kommer fort går över kommer tillbaks går över.
    Kräks sällan, när jag gör de är de inge mat som kommer, kan inte koppla ihop de med viss mat, får alltid ONT i magen efter mat.

HIMMEL - Tycker "Vi med ADHD/Aspergers "räcker
  • Licens To Kiss

Jag gör en omröstning nä jag bara skoja! Vi har tid på oss.

• Anonym (fia)
    Himmelkropp skrev 2009-04-28 22:19:45 följande:
    Blir så lång rubrik.

Hur ska jag organisera upp de?

Vi vuxna med Adhd/Add/AspergerSyndrom?
    vuxna och vuxna haha det kan man ju diskutera ... själv ser jag mig endast som vuxen i mammahjärtat, resten av mej är faktiskt bara fjant. Skämt åsido men vuxna kan du ju utesluta för det sitter väl ändå inte barn o diskuterar här ändå. Så säjer man vi med...så tycker jag det blir tydligt o bra.
  • Licens To Kiss

Ja vuxna håller jag med om låter knäppt. Vi är inga vuxna här inne {#lang_emotions_tongue_out}

• Ysta

Är det nån som vet om det finns nån linje eller nåt som man kan ringa och prata med nån? Det har hänt så mkt idag och jag har fått så mycket skit från olika håll och fått höra hur värdelös jag är, hur dum i huvudet jag är och att ingen bryr sig. Jag orkar helt seriöst inte längre, har sån ångest att jag kan inte andas och vet inte hur jag ska klara natten. Ledsen om jag lägger detta på er men finns ingen annanstans jag kan skriva av mig. Nu är jag inte den som gör dumma grejer så ni inte blir orolig att jag ska göra nåt sånt... Grejen är bara att den ångest jag känner just nu känns som att den ska kväva mig, kan knappt andas. Så förnedrad och illa behandlad som jag blev för en timme sedan har jag aldrig vart med om. Jag klarar inte detta. Förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag skrev av mig här, vill inte få nån annan att må dåligt.

Svar på tråden vuxna med adhd add as