Aquagreen skrev 2009-04-16 07:41:17 följande:
Haha tack, bra kommentarer, sen kan man ju på de ge en ond blick el lägga till div svordommar *S* Fattar inte ens att folk orkar ifrågasätta. YSTA - Inte min sak så jag hoppas verkligen du inte tar illa upp gumman, men jag har bara ett råd att ge... dumpa honom, gör dig själv den "tjänsten" ingen o absolut inte du gumman mår bättre av att gå o behöva vara orolig om han ligger med andra, sexmailar osv.Jävla gris kille (förlåt) känns oxå som han spelar på ditt samvete "åh nu ska jag aldrig mer säga ngt till div osv" va är det för jävla stil. Åhh förbannad jag blir.
Varsågod.

Kaxelina skrev 2009-04-16 08:35:59 följande:
Usch vad ni skriver mycket. Orkar inte läsa allt. Nu vet mina svärmisar om adhd iaf. Och denna eller nästa vecka så får jag reda på om hur det blir med stödfamilj. Min psykolog tycker att jag har drag av Tourettes syndrom utöver adhd. Någon annan som har något liknande?
Enligt psyk har jag tourettes diagnos och enligt de som utredde mig för add/as så har jag "nästan" tourettes.
Felicia6 skrev 2009-04-16 14:57:03 följande:
Fårman ut papper på sin "diagnos"? Eller säger dom bara att man har det eller står det bara en anteckning i journal lr hur är det? Jag fick veta muntligt att jag får adhd/add diagnos och börjar med concerta i morgon nämligen
Jag fick en längre och en kortare kopia på min utredning vid samma tillfälle som jag fick diagnosen muntligt.
ensamhemma skrev 2009-04-16 19:22:18 följande:
men helt seriöst,har ni läst om hur får jag den upptagna mannen att ligga med mig?????? i känsliga rummet..oh my god...finner inga ord för vad jag kände när jag läste det....adhd-hjärnan jobbar på högvarv nu,,spottar o fräser nu
Vilken tråd är det? Kollade under "Känsliga Rummet" men hittade inte tråden.