Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom
    Svar på #3
    Ja det är GRYMT!!! Vi har tappat en del folk, men ändå! Några är vi allt kvar
    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    River mitt hår!

    Vi letar bil (igen) nu är det vår andrabil som ska bytas, har ju en Skoda Felicia... Siktar på en Saab 9-5 (igen)

    Men att finna nåt man gillar, som passar ekonomin (får inte kost mera än vad skodan gjort)....

    Vi hamnar på 00-03 beroende på skick.... Då tittar jag på andra bilar men nu vill maken bara köra Saab.. *Morrar*  9-3 kan man väl iallafall titta på??

    Nåja, jag fick honom ju att köra Chrysler (vilket han skulle göra över sin döda kropp )

    *Letar vidare*


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom
    Ellynil skrev 2009-03-10 22:11:00 följande:
    Jag är också här!Tack för länken morot! 4barnsMom: Jag sa till Andreas när vi tittade på bil att jag INTE ville ha en Saab. Och nu sitter jag är med en 9-5:a och är SÅ nöjd.
    *ler* Ja, hade vi inte alla dessa barn (sneglar mot Saga) så skulle vi ju ha 9-5 nu oxå Nu får det bli vår andrabil (tror dock vi kommer att slåss om den va???)

    Kolla in denna, inte så dum http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/saab/9-5/jvew42bg/?criterias=e2ABEAY3ZfYgov6hf1jpxBKcQCGjOIAAKAA_!

    Den här tänkte vi testa på fredag http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/saab/9-5/yv5qxbbg/?criterias=Y2UBEAY3ZfYoaWGoENDqYAYWJQcCgA__!

    Vi har ju liiite svårt att ta oss till skåne lixom... Och den sista har vi råd att ta med oss hem på en gång *Dreglar*
    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    Japp, har en annan på lut Ingen här som kan sno den ändå Så här är den http://www.carliabil.se/Sidor/Begbilar/Personbilar.aspx Den vill jag ha..

    Har kollat lite vad försäkringarna ligger på och vi betalar ju en hel del på bussen så jag vill hålla nere denna i kostnad.. En aero är ju kul, men dyrare på alla håll... Vi åker imorgon

    Vad har ni för sort? Färg? *nyfiken*

    Låter som här..  Saga är helt vansinnig! Hon är galen på allt! Klättrar, plockar, river i lådor, skåp och alla kläder hon kommer åt drar hon runt med på golvet {#lang_emotions_yell} Blir ju toktrött!


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    Äsch, länken funkar inte, men den är midnattsblå *älskar*

    Idag har jag haft telefonkontakt med Elias läkare och han tycker det låter mera astma nu.... Ska få ny medicin igen då.. Blir ju inte bättre med bara Airomir och ventoline

    Jaja....


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    Hipp Hurra!!!

    *Kräks lite på Ugglas*

    Säg den glädje som varar länge? Fick barnvakt till alla barn och åkte på ridning med Elin. Alla andra uteblev så hon fick privatlektion

    Vi hämtade en ledsen Saga med 39,5 i temp... *Faaan*

    *Hoppas det mirakulöst är över imorgon *

    Vi ska till doktorn imorgon med Saga då hon har svårt att hålla tempen och får blå fingrar och tår ofta.... Kul jul...


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    *Kramar* på 1638, Jodå, nog är det dags att ta det lite lungt...

    Jag orkar inte dra allt här Jag har en blogg som jag försöker hålla liv i (pekar neråt) Läs den om ni vill

    Har haft en jobbig dag idag och insett att det är dags att uppskatta det man har...


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    *Kramar* på hild... Det kan vara riktigt drygt ibland.... Det ger med sig.. Jag "lurade"Saga lite när hon var bebis.. Hon ville inte heller ta flaska...

    Jag gjorde såhär.. Jag började med att amma, när hon var trygg med bröstet i munner smög jag ur det och i med en flaska, ibland märkte hon min bluff och vi fick börja om igen, men ibland tog hon flaskan och drog i sig...

    Sen tyckte inte jag att ersättning gav samma mättnad som vad bröst gjorde, hon blev att sova sämre och var ännu hungrigare... Men det kan ju funka för er!

    (Shit vad jag fick redigera detta innan jag var klar, PÅ EN ENDA GROGG???) *ler* glatt


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    *Ler* åt er

    Ja, nog vet man att man lever ibland.. Saga var vaken och bråkade i min äsng eller om hon sov.. Tja, jag var vaken till halv 3 och sen gick vi upp kl 5 *gäsp* Åkte till dagis och jobb...

    Jag var mööör igårkväll....

    Inatt sov jag gott dock..

    Idag blev jag tillfrågad om att vara dagmamma i mitt område då jag bor i villa, har bra utemiljö, inga djur och utbildning...

    Orkar man? Blir man galen? Ha Saga och Elias och ett par max 3 barn till.... Hm...

    Kanske...? Kanske inte...?


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
Svar på tråden Godisråttorna för 13:e gången