• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Funderar på vad man ska hitta på idag... orkar typp NOLL då kroppen säger ifrån på allt nu... gå ut med vagnen är numera omöjligt då det är sån backe uppför tomten att jag inte fixar det o jag vet i fasen vad vi ska hitta på... *rastlös*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • God Is A Girl

after eight skrev 2009-04-20 11:22:35 följande:

Ok, jag hade för mig att det var du som hade p-ringen. Vem sjutton kan det ha varit då? GIAG? MissFörstånd? Hmm...
    jag hade ja :)
    Den sög.. gick upp i vikt och mådde skit.. blev som en rabiat surkärring också :P
  • God Is A Girl

Kickan 84 skrev 2009-04-20 11:39:29 följande:

GIAG: Fy det lät ju otrevligt!
    mm men jag är jättekänslig mot hormoner så :) nu äre kondom som gäller! iof vettigast som singel endå hehe
  • Hannnas

Nu är det bara städskåpets insida, insidan av skåpet under handfatet och dörrarna till städskåpet som ska upp imorgon..

Sen ska tapeten upp och kar o sånt placeras på torsdag...

Vi ska måla insidor av skåp och en dörr spec.beställas till mitt hörnskåp o SEN är det klart

*tjoar*ser ljuset i tunneln*fan vad nöjd jag ääär*

• angiee

Hannah

när kommer bildbevisen?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-20 12:10:46 följande:
    Hannah när kommer bildbevisen?
    När det är klart nu är det ju inte så roligt att se... har givetvis alla "steg" dokumenterade men det känns inte så kul att se för andra
  • angiee
    då får vi se snart då
    Förresten, vad är PINGLAN?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-20 12:20:30 följande:
    då får vi se snart då Förresten, vad är PINGLAN?
    Jaa ni får se så fort det blir klart när kar o sånt ramlat ner i "hålen"

Pinglan är en inredningssajt, skulle öppnat i december men min vän som har sajten blev sjuk men nu är det uppstart igen o öppnar väl inom kort
  • MagdaA

Hej! jobbat klart för idag, sitter och mumsar kycklingspett och grönsaker nu. Ska ta en promenad snart, ska bara passa en traderaauktion först.

Nu vågar jag faktist tro på allvar att Alex sovrutiner har ändrats, flera nätter nu som han sover riktigt bra. Igår somnade han 20, Micke höll inte på att få liv i han 6.15 när det var dax att stiga upp, hela natten har han sovit så snällt

Å nu fattas det bara att tjälen går ur marken så vi kan börja gräva! Idag kom en lastbil med alla grejer till jordvärmeinstalleringen. slang, pump å alltihopa

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7