• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Magda... har du nåt bra recept på snickerskakor?? Tyckte inte om de jag gjorde häromdagen, glacyren stelnade samtidigt som jag hällde över den mm.. nä passade inte helt enkelt (rec ur alltommat)

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: hittar inte igen dig på msn, har du tagit bort den?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-20 12:40:46 följande:
    Hanna: hittar inte igen dig på msn, har du tagit bort den?
    näää såg att du loggade in nyss ju? kikar nu o ser att du inte är online men du ligger i min lista???
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-20 13:21:51 följande:
    Vad säger ni om det här?www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/387173
    Fint, dyrt o sen kvällssol men hörnläge o du, ifrågasätt "lättbetong" så det inte är blåbetong som ofta kallas lättbetong...

Magda... använder inte mailen som jag har i msn, utan gmailen, har du den?
  • after eight

Lurkan: Fint, men jag håller med Hanna, kolla det där med lättbetong och radon. Och så undrar jag över läget, det ser väldigt skuggigt ut. När får man sol på altanen? För sådant betyder mycket mer än man tror, jag hade aldrig köpt ett hus i "fel" läge.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-20 13:52:16 följande:
    Lurkan: Fint, men jag håller med Hanna, kolla det där med lättbetong och radon. Och så undrar jag över läget, det ser väldigt skuggigt ut. När får man sol på altanen? För sådant betyder mycket mer än man tror, jag hade aldrig köpt ett hus i "fel" läge.
    Håller med! Man kan ändra mkt men aldrig läget..

Stod ju att det var nordväst läge på uteplatsen o det kan ju vara mer åt väst el mer åt norr... oavsett lär det ju vara väldigt sent med sol...

Usch, mår illa tror bebis trycker på nåt...
  • after eight
    Hannnas skrev 2009-04-20 13:54:56 följande:
    Håller med! Man kan ändra mkt men aldrig läget..Stod ju att det var nordväst läge på uteplatsen o det kan ju vara mer åt väst el mer åt norr... oavsett lär det ju vara väldigt sent med sol... Usch, mår illa tror bebis trycker på nåt...
    Aha, det där med nordvästläget såg inte jag. Inget vidare läge Lurkan. Det blir som Hanna säger vääääldigt sen kvällssol.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-20 12:46:04 följande:
    näää såg att du loggade in nyss ju? kikar nu o ser att du inte är online men du ligger i min lista???
    konstigt. kan du inboxa din msn och gmail så skickar jag receptet. du är iaf borta från min msn-lista...mysko.
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7