• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-04-20 19:17:06 följande:
    Hur gör jag då?
    titta på deklarationen, där står det en kod för identifiering, & en kod för underskrift. under ditt personummer.
    Gå sen i på  skatteverket.se   välj där  inkomstdeklaration 1, person. Välj sen, förtryckt säkerhetskod. sen är dt bara fylla i koderna& pers nummer
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:42:42 följande:
    Halloj...Ja vad gör jag h'är och är grön? bra fråga?En bra sak idag iallafall! R kommer inte åka till gbg 2,5 vecka. Tycker det är så lättande i smyg..Imorse hade jag världens tryck neråt, jag är inte snabb i skorna nu iallafall... Kanske kan få komma till fl innan veckan är över iaf..Lurka: Vad duktig Polly var med toan!!!!Zago: Lycka till med huset! Ang sms så har jag nog ingens nummer att smsa..
    Men guuuuud så SKÖNT, o vaddå smyg jag hade fasen dansat hulahula hemma! gud så skönt!

O välkommen till min "tryck"klubb, fy fasen, o bredbent som en ko går man... ajaj
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 19:47:03 följande:
    Men guuuuud så SKÖNT, o vaddå smyg jag hade fasen dansat hulahula hemma! gud så skönt!O välkommen till min "tryck"klubb, fy fasen, o bredbent som en ko går man... ajaj
    Det roliga är att det var R:s chef som inte tyckte han skulle åka...

Ja antagligen så trycker det för att det tänker hända ngt snart, eller så är det ett tryck som borde varit här för två veckor sen och som jag kommer få dras med i två veckor nu istället...

Har ju iaf fortf chans på mitt datumtips, R:s har redan spruckit
  • zagolik
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:42:42 följande:
    Halloj...Ja vad gör jag h'är och är grön? bra fråga?En bra sak idag iallafall! R kommer inte åka till gbg 2,5 vecka. Tycker det är så lättande i smyg..Imorse hade jag världens tryck neråt, jag är inte snabb i skorna nu iallafall... Kanske kan få komma till fl innan veckan är över iaf..Lurka: Vad duktig Polly var med toan!!!!Zago: Lycka till med huset! Ang sms så har jag nog ingens nummer att smsa..
    Du får mitt mobilnummer så får du sms:a mig! Om du vill....
    Vi alla här tänker ju på dig!!!

Jag inboxar!
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:49:10 följande:
    Det roliga är att det var R:s chef som inte tyckte han skulle åka...Ja antagligen så trycker det för att det tänker hända ngt snart, eller så är det ett tryck som borde varit här för två veckor sen och som jag kommer få dras med i två veckor nu istället...Har ju iaf fortf chans på mitt datumtips, R:s har redan spruckit
    Jaaa vi har samma datum va?

Vilken bra chef! *guld*
  • Thezzizen
    zagolik skrev 2009-04-20 19:50:05 följande:
    Du får mitt mobilnummer så får du sms:a mig! Om du vill....Vi alla här tänker ju på dig!!! Jag inboxar!
    Snällt....

Så nu har man tjurat till ytterligare en fl på tv suck..
  • zagolik

Härligt tezz att han inte åker

No: Såååååå fin duk! Gekås är bra!!!

♥ Emil 080327♥
  • Thezzizen

Hanna, ja jag tror det va, typ om ett par dgr i veckan

Zago, ja skönt faktiskt... Inte minst för L tror jag, hon kommer nog behöva han mest..

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:03:31 följande:
    Hanna, ja jag tror det va, typ om ett par dgr i veckan Zago, ja skönt faktiskt... Inte minst för L tror jag, hon kommer nog behöva han mest..
    Jepp 23:e gäller det fast jag vill gärna skjuta mitt till 26:e så jag hoppas på det på ett sätt... å andra sidan vill jag ha ut ongen NU *suck*

Finns det liksom NÅT som INTE gör ONT just nu
  • Thezzizen

Hanna, ja du 23 funkar... dock inte imorgon nu bara för jag har precis bokat inte en lunchdate

Ja inatt var det mkt besvärligt faktiskt. men jag kommer igång ganska bra under dagen oftast och har inte några besvär av ngt sen. Förutom att det trycker mer nu.. typ sen igår och idag..

De få sd jag har också har blivit lite kraftigare... så framåt går det säkert ... dock väldans sakta..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7