• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Hanna och Kicka; jag vet inte, känns som om jag får stora barn bara... Lovisa vägde ju fyra..

Finns ny magbild i bloggen också om ni är intresserade.. Skulle jämföra med lovisas samma tid men kommer ju inte åt bilderna där nu, men jag tror de ser väldigt olika ut måste jag säga..

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-19 20:06:52 följande:
    hihi..tänk på att dom ökar mkt i vikt sista veckorna
    jojo men ca 200 g o även om hon ökar 300 g/v så kommer det inte upp i 4

Fast man vet aldrig
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

June vägde ju 4550g och jag skyller allt på övertiden

• Hannnas

thezz... fin mage! den är inte alls speciellt "stor" heller, har den sjunkt mkt tycker du? O snyggt det blir med stenen!!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-19 20:11:17 följande:
    June vägde ju 4550g och jag skyller allt på övertiden
    andra barnet brukar ju bli större o du gick ju över som sagt.. gjorde du ju inte med S sen är hon väldans lång så tung var hon ju inte alls eg i förhållande tycker jag...
  • Thezzizen

Hanna, nä jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit ngt. Har en bild tagen 40+4 med L och den är mkt lägre. Mer put på denna på ngt sätt. Lite har den nog sjunkit men inte alls märkvärt, eller så jag märkt det iaf.

Ligger på samma sf som med L , tror jag hade 34 i v39 nu. Men alla säger att den är mkt större... Vissa tycker jag är enormt tjock... men det har jag svårt o se..

Kicka, hur mkt över gick du?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-19 20:15:18 följande:
    Hanna, nä jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit ngt. Har en bild tagen 40+4 med L och den är mkt lägre. Mer put på denna på ngt sätt. Lite har den nog sjunkit men inte alls märkvärt, eller så jag märkt det iaf.Ligger på samma sf som med L , tror jag hade 34 i v39 nu. Men alla säger att den är mkt större... Vissa tycker jag är enormt tjock... men det har jag svårt o se..Kicka, hur mkt över gick du?
    Tycker absolut inte att du är enormt tjock! jättefin
  • Kickan 84

Hanna: Nej, hon ligger ju en kurva under på vikten jämfört med längden så tjock har hon aldrig varit. Nu misstänker jag dock att hon tjockat till sig lite, riktiga valkar på magen Vägning i morgon.

• Thezzizen

*plockar fram fetstor godipåse*

Hanna Tack...

Kikade precis ut på stenläggningen nu när lite mer kommit på, blir nog finfint det där..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7