• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:08:45 följande:
    Hanna, ja du 23 funkar... dock inte imorgon nu bara för jag har precis bokat inte en lunchdate Ja inatt var det mkt besvärligt faktiskt. men jag kommer igång ganska bra under dagen oftast och har inte några besvär av ngt sen. Förutom att det trycker mer nu.. typ sen igår och idag..De få sd jag har också har blivit lite kraftigare... så framåt går det säkert ... dock väldans sakta..
    Hur var det allt började med L, om du tänker på tryck o SD o sånt?

Jag har mkt onda SD numera, nätterna med, men det är tydligen vanligt hos andraföderskor sa min senaste BM, men det måste ju vara nåt bra iaf, att det händer NÅT... *hopp*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:12:00 följande:
    Hur var det allt började med L, om du tänker på tryck o SD o sånt?Jag har mkt onda SD numera, nätterna med, men det är tydligen vanligt hos andraföderskor sa min senaste BM, men det måste ju vara nåt bra iaf, att det händer NÅT... *hopp*
    tryck hade jag nog tidigare, men hon låg ju fixerad ett bra tag innan också.. Annars så hade jag ju ordnetliga förvärkar som började på onsdagen och hon kom ju på lördagkväll (antaligen i latensfas fortfarande då). Så ska det gå samma väg där så har jag ju minst en vecka på mig typ

Dock känner jag inget ont eller ngt på nätterna. SD gör inte ont nu heller, bara att det börjar bli obekväma.
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:17:23 följande:
    tryck hade jag nog tidigare, men hon låg ju fixerad ett bra tag innan också.. Annars så hade jag ju ordnetliga förvärkar som började på onsdagen och hon kom ju på lördagkväll (antaligen i latensfas fortfarande då). Så ska det gå samma väg där så har jag ju minst en vecka på mig typ Dock känner jag inget ont eller ngt på nätterna. SD gör inte ont nu heller, bara att det börjar bli obekväma.
    har du förvärkar nu *hoppas* ?
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:19:18 följande:
    har du förvärkar nu *hoppas* ?
    Haha, you wish! Inte så långt ögat når..
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:20:56 följande:
    Haha, you wish! Inte så långt ögat når..
    haha ja inte här heller el inte idag iaf ... o inget på G öht... *mutter* jaja jag är faktiskt inte så depp för det än ändå... men det lär komma efter helgen... DÅ ska jag sura sönder tråden
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:30:58 följande:
    haha ja inte här heller el inte idag iaf ... o inget på G öht... *mutter* jaja jag är faktiskt inte så depp för det än ändå... men det lär komma efter helgen... DÅ ska jag sura sönder tråden
    Ha ha, ja det kan du ju göra för då tänker inte jag vara gravid längre iaf...

Förresten ngn som hört vad lättjas lille skulle heta...?
  • Kickan 84

Är ni less eller?

Tycker faktiskt synd om er, var så less mot slutet att jag bara grät.

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:37:27 följande:
    Ha ha, ja det kan du ju göra för då tänker inte jag vara gravid längre iaf...Förresten ngn som hört vad lättjas lille skulle heta...?
    Nä det hoppas jag du slipper!

De pratade om egil sist tror jag... men inget bestämt än vad jag hört...

Kick... less?? vad får dig att tro det
  • lurksmulan
    Thezz: Ja det kändes som en jätterolig grej faktiskt!
    Du får skicka sms till mig om du vill. Inboxar mitt nummer.

Uhu vilken jobbig huvudvärk jag har. Man får lätt det när ens unge vaknar femtielva gånger på en natt och man själv vaknar och hostar upp lungorna.
    Jag tog en lång varm dusch förut och det hjälpte, men inte ens alvedon hjälper. Det är bara sova som kommer funka. Blir en väldigt tidig kväll för mig.

jazzy: Tack!!! {#lang_emotions_kiss}

Imorgon bitti ska jag till ögonläkaren, men när jag kommer hit vill jag att minst ett barn ska ha fötts, okej?!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-20 20:45:03 följande:
    Thezz: Ja det kändes som en jätterolig grej faktiskt! Du får skicka sms till mig om du vill. Inboxar mitt nummer.Uhu vilken jobbig huvudvärk jag har. Man får lätt det när ens unge vaknar femtielva gånger på en natt och man själv vaknar och hostar upp lungorna. Jag tog en lång varm dusch förut och det hjälpte, men inte ens alvedon hjälper. Det är bara sova som kommer funka. Blir en väldigt tidig kväll för mig.jazzy: Tack!!! Imorgon bitti ska jag till ögonläkaren, men när jag kommer hit vill jag att minst ett barn ska ha fötts, okej?!
    Trist med huvudvärk ... o min onge kommer inte imorgon
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7