Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Nej ingen förklaring till temp, annat om de fortf var så om tre fyra dgr skulle vi höra av oss. det är alvedon som rekommenderas men ja har nget för så små.
Vad är de säger 70-150 i veckan eller ngt, men han har ju snittat 2-400 i veckan hittills. han är ju dock inte nöjd efter maten längre, men det kan lika gärna vara magen de där för de besvärar honom mkt. svårt att veta nu tycker jag..
hej flickor!
hunnit med att jobba på morron och sen en sväng till stan. inhandlat ny babyvakt, fy bubblan va dyra dom är! Ska skicka in den gamla och hoppas att det går att fixa den, då har vi 2
inte fått mina skattepengar än men hoppas dom kommer snaaaart! endel att inhandla och fixa innan vi åker på semester. får lön i morgon också, sitter fint
Nu önskar jag bara att det kommer lite sommarvärme snart! Vi har haft alldelens för kallt sista tiden. I morse var det 2! grader när jag åkte till jobbet brrrrr! 20-25 åtminstone, då är jag nöjd, varmare än så behöver det inte vara.
Undrar om jag ska byta om och gå ut, har massor att påta på med ute på gården men jag tror det blir en datastund först
Hanna, vi ska nog dit nästa vecka tror ja, runt midsommar. mig gör det inget att ge tillägg funderat på om jag ska erbjuda flaska efter kvällsamningen, bara inte blivitt av än. Han har ju kommit igång o börjat kräkas ordentligt
nä, blir nog inge tillägg innan bvc nästa gång. Då får man se hur de ser ut. Vill j vara försiktig o inte chocka magen heller..
Hej Magda! mina pengr är redan reggade på kontot imorgon har ja tillgång till 17 sköna tusenlappar!!! lagom till poprean på torsdag, ska faktiskt shoppa en del där tror ja..
thezz: aha, börjar PoP sin rea denna vecka? I hela landet?