• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Morron!

Thezz & Hanna: Åhhh, så söta! Känner ni sug efter en 3:a?

Här kommer en bild på gladskiten...

IMG_2239.JPG(klickbild)

Älskar den här tiden då det bara skrattas och skrattas!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • zagolik

Ska till MVC nu på morgonen och sen ska jag ha ett me&i party! Så lilleman ska lämnas hos sin farmor strax. Jag fick sova till halv 6 i morses ilf....bättre än endast 3 timmar!

Åh,1 dag kvar sen så får vi veta!!!

Ha en bra dag alla!!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • lurksmulan
    Thezz: Jag vet att för mycket kläder kan ge feber, men jag vet inte var gränsen går liksom, om du förstår.

Lättja: Åh vilken Nora-kopia! Och kopia av dig också!

Idag är jag skittrött. Polly har bökat och gråtit i natt, fick lägga över henne till oss jättetidigt. Sen har jag haft tredje världskriget med Laban på morgonen. Dessutom har jag möte snart, i 1,5 timme. Suck. Hur ska jag hålla mig vaken?!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Morron

Jag älskar långt hår på killar så länge det inte är "för" långt, under axlarna mao, men jag gillar inte långt hår på flickor heller så det är samma där, tycker absolut att de kan ha likadana eller liknande frisyrer pojkar som flickor...

Minns själv hur jag fastnade med mitt långa "flickhår" i gungor o allt, så nä här blir inga barn långhåriga...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Just när det är ljust lockigt hår så tycker jag att det nog kan få vara rätt långt. Jag är inte så förtjust i "prydliga" barn så jag föredrar oftast lite längre oavsett... Tycker att Nora har helt underbart hår, men det kommer bli en mardröm när hon blir äldre om hon fortsätter i mina fotspår.

Nora ska få skolka från dagis nån dag i veckan för helgerna är så intensiva och jag anser att några dagar på hemmaplan och bara skrota är jätteviktigt för henne. Idag är en sådan dag och min plan var att hon skulle få sova ut. Hon sover fortfarande! {#lang_emotions_surprised} Börjar känna att det nog ändå är dax att väcka.

• Honeyflowers

Söt han är Lättja. Lik Nora

Guuud vilken lyx ni har som har barn som sover länge på morgonen. Här vaknas det ALLTID kl 05, om vi har tur så somnar han om till 06,max! Suck, men vi är vana, men man är rätt sliten.... När somnar Nora för natten? sover hon länge på dagen oxå?

• MrsMurphy
    IMG_2173.JPG(klickbild)

Tycker dock att det är konstigt att det är spikrakt på huvudet och lockigt baktill.
  • MrsMurphy

Hf: Hon nattas vid 19-19,30. Numera sover hon kort tid på dagis på dagen men normalt sett så sover hon hemma i vagnen mellan 12-14/15. Men detta är verkligen ett sovrekord! Brukar väl vakna mellan 7-8 nångång men sista 2-3 veckorna har verkligen varit intensiva varenda dag.

• Hannnas

Lättja... sååå fina barn du har o vad GLAD han är Egil härligt

Tycker den längden Nora (o Måns) har är ljuuvelig föredrar oxå "busigt" framför "prydligt" så att säga

Linda... M vaknar numera vid 07! kan du fatta! Han som alltid varit som din lillfis

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7