Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Heeeej!
Såååå trött...sovit 3 timmar i natt och ingen sömn nu på dan då Emil vägrar sova.
Fattar inte vad det är med han....inatt så skrek han om jag gick ifrån han så jag fick ligga och försöka sova på hans soffa som är stenhård. Så kl 4 somnade jag äntligen i min egen säng Sen upp igen kl 7 så han var pigg igen. Tänkte om det är att han har ont i munnen av tänder men han vägrar låta mig se efter. Så jag är ingen rolig mamma idag...vi har inte varit ute och jag orkar inte det heller!
Hanna:
Superfint badrum!!! Gillade att allt verkligen gick i samma stil! Toppennice ju!
Så kul att få se bilder! Har du ingen mer bild på Y så man kan få se? ![]()
Föressten...på Onsdag får vi veta om lägenheten blir vår! Imorgon är sista dan att svara ja eller nej! Vi hoppas än fast chansen inte är såååå värst stor men hört många nu som fåttt lägenhet där och varit på 4:jde plats
Så det ger ju hopp! ![]()
Lurk... tack
ja jag älskar den klänningen, hittade den på lindex tidigt i vintras o den var ett sånt "bara måste ha"
Förstår att du drog dig för att klippa L, har ju sett bilder du visat! o som du säger så blir de ju sällan som första gången så att säga... *förtränger den vetskapen*
zago... tack
räckte det inte med 3 bilder på donnan
ska faktiskt göra en liten ansträngning o få lite mer o bättre bilder, har några på mobilen men ska först luska ut hur de ska komma från mobilen till datorn ![]()
hmm skattepengarna ja... om man inte deklarerat via nätet (hade ju massa extra skitpapper denna gång) när får man dem då? o SÄG nu inte i höst el nåt ![]()
Någon av er som har nåt gott recept på glutenfritt som man kan bjuda på till fika??
Ska ha en me&i visning här nästa vecka och det kommer 2 som ska äta det. Men dom sa det inte var så noga men man vill ju ha nåt till dom! Så jag tar emot tips och recept med glädje
![]()
snö: åh! underbart
Då vågar vi beställa en kamera då
Å barnvakten verkar ha gett upp, lagom till semestern...typiskt!
Hej tjejer!
Hur står det till i tråden idag då?
Här är allt bra. Just nu sover lilleman och Sara tog med sig Julia på en shoppingsväng. Jätteskönt! Tur att jag har en så snäll dotter som avlastar sin mamma!
Så nu "passar man på" att städa och tvätta... Men jag var bara tvungen att kika in här en sväng och kolla läget.
Hanna & Thezz: Vilka söta barn ni har!! 
Hanna, jag förstår att du inte vill klippa Måns hår! Helt underbart!
*Ner till tvättstugan igen...*
Hanna och Thezz: Vilka fina barn!
Gokväll
Nån som har ett barntält, alltså för inomhusbruk, i barnrummet? kan ni rekommendera ett sådant,? tänkte testa om Max tycker det är roligt/mysigt med ett litet kryp-in kanskem med kuddar o lite mjukdjur/lekisar...minns att jag själv som barn gillade det.