• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Thezz... den bilden på L är verkligen helt ljuvelig, hon är så fantastiskt SÖT ju o hon har jättefint hår så M kan ju faktiskt få behålla sitt de hade blivit ett grymt par de två

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna
    Thezz:
    Tack, det har gått rätt bra än så länge, "bara" en timme kvar.

Hanna:
    Oj va du bombat med bilder, å jag bara missar. Jättefint badrummet blir!! avis på badkaret!! =)

Åh så söta de är dina två. Hon ser verkligen ut å kunna sova å njuta på det ena kortet, i den underbart söta klänningen/tunikan =) Å jag älskar M's hår!!! Ville inte klippa Jordans lockar jag heller, men nu är det nog dax.. han har ju bara baktill lixom. Inte så där fint överallt. Skulle inte klippa M's lockar heller! Aldrig!! =)

NO:
    Jag förstår dig fullstädnigt, var lika jag. Å vi hann ju inte klart heller .... men fick lite gjort då vi var hemma å sjuka när han var på neo..
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 13:24:35 följande:
    thezz: Hon är väl för söt din dotter o hår har hon visst, mkt mera än min son
    Ha ha ibland luras man också, riktigt fjun är det på hennes huvud..
    Hannnas skrev 2009-06-08 13:24:52 följande:
    Thezz... den bilden på L är verkligen helt ljuvelig, hon är så fantastiskt SÖT ju o hon har jättefint hår så M kan ju faktiskt få behålla sitt de hade blivit ett grymt par de två
    Hon ser ju iaf ut som en flicka på den bilden.  Annars kan ju hon ha typ en rosa klänning på sig och folk tror hon är en pojke (även barn)
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • snöstjärna

Thezz:
    Så söt på bilderna ni lyckas fånga! =))
    Jordan har inte så mycket hår han heller.. ungefär som lovisa.
    Dock en grym lugg .. haha, måste klippa honom nu igen ... han ser inget igen =P

• Hannnas

Snö.... tack söta du o du, Måns kusin har oxå bara lockar baktill o det tycker jag är huur fint som helst med

Thezz.... hon ser INTE ut som en kille, inte mer än M ser ut som en tjej iaf tycker hon är jättegullig iaf...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Vilka sötnosar! Och vilken jättefin "klänning" Ylva har på sig på ena bilden, den som ser ut att ha hängslen!
    Vi klippte Laban när han var 1 år 10 månader första gången, jag klarade inte heller av att klippa bort hans lockar innan dess. Och nu förstår jag varför, de har aldrig kommit tillbaka på samma sätt igen.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • snöstjärna

Hannnah:
    Jordan blir som lockigast då hans hår är blött å så .. sen ser det mest risigt ut nu när han sover å gnussar det lixom. Så det blir att klippa .. luggen hänger i ögonen med, å det ser mest ovårdat ut just nu =( Önskar han hade riktiga lockar! =)

• MagdaA

hallåj!

nån som vet när skattepengarna kommer?

*ut i trädgårdslandet igen...*

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7