Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Nej, för tillfâllet sover våra katter i vår säng.
Jag sover med ena sonen i ett försök att få honom att sova och maken sover utanför sonens rum pa en madrass pa golvet för att förhindra att sonen flippar ur.
Japp
Ja, det gör vi
Ja, ibland. Ibland när en av oss ska få sova ut, sover den i gästrummet... Båda barnen sover än så länge med oss i sovrummet.
Ja, skulle vi sluta sova i samma säng skulle jag sakna ihjäl mig, trots snarkningar och trots att han stjäl all min plats och min kudde.
(vi har en liten säng..)
Ja, vi sover i samma säng. Men de få gånger han har varit ute på fest så får han sova på bäddsoffan. För då snarkar han så himla mycket :D
Ja, skulle inte fungera annars. Sover väldigt dåligt om han inte är hemma eller om jag själv är borta.
Det är ungefär 50% ibland lyckas vi sova i samma säng, ibland ska han upp tidigit och vill inte bli störd av mig och bebis och sover på soffan, ibland ruttnar jag på karlns snarkningar och skickar ut honom till soffan...
Ja det gör vi. Har hänt några fåtal gånger att jag gått ut och lagt mig i soffan om han snarkat som ett helt sågverk. Tack o lov händer det inte ofta.
Ja - alltid. Jag klarar inte nätter om jag inte får lika och tafsa lite ;) Närhet är något jag verkligen behöver när jag ska sova