Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Vi har varsin dubbelsäng i varsitt rum, det är för att han snarkar, och för att han kommer hem från jobbet mellan 22 och 04, och då ska jag slippa vakna när han snubblar in och tänder i taket. Och så för att han ska slippa vakna när jag kliver upp i normal tid, när han kommit hem 3-4 på natten.
Närhet, kärlek o sex fixar vi ändå, det handlar bara om att sova gott att vi har skilda rum o sängar.
Ja. Alltid.
annat - vi startar alltid natten tillsammans i vår dubbelsäng men när dottern kommer in till mig går maken till gästsängen
Soffan används flitigt, vi sover normalt i samma säng, men har båda barnen i vårat sovrum. Kraftig hosta = utvisning tex. Eller om något av barnen är sjukt eller absolut ska sova i våran säng så kan en av oss (jag, haha) få ligga på soffan och vara utvilad dagen därpå.
tog annat.. mannen min snarkar , sen så tar jag hand om lille sonen på 4 månader i vårt sov rum nu i början.. och han tar hand om stora killen som blir 2 år i sommar...
så snart är vi alla på plats igen...
Japp, det göttigaste som finns att få vakna bredvid honom...
Japp, alltid. En sang, ett tacke. Mysigast sa tycker jag.
Ja skulle inte kunna tänka mig nått annat
ja, det gör vi :)
Annat: Mannen är så "kvällspigg" och kan därför inte sova förrän fram mot morgonkvisten och jag är så otroligt känslig mot ljud och ljus då jag ska sova. Mannen vill antingen läsa eller se på tv då han är vaken på nätterna så han ligger ute på soffan (en stoooor och skön soffa) i vardagsrummet. Men vi har en gemensam dubbelsäng. Fast vi älskar varandra och hinner med att mysa ändå så vill vi vara helt ifred då vi ska sova. Vi är så känsliga mot värme också så vi ligger gärna så långt ifrån varandra som möjligt då det är sovdags :) Annars gillar vi närhet.