Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
japps, sover i samma säng, även sonen halva natten..
Jajamensan! Härligt med den andres kroppsvärme när man är frusen!
Nej vi sover inte tillsammans... inte med varann iaf, bara med barnen!
Oftast sover min man på nån soffa eller på en madrass på golvet brevid "min" säng (och då oftast med minst ett barn).
Jag och Valter sover i stora sängen.
Ja, just nu. Vi har ofta varsina sängar i samma rum. blir trångt med tre i samma säng så då har vi en dubbelsäng och en enkel, vem som sover vart varierar, jag och maken sover ändå ofta i samma
Ja, vi sover i samma säng.
delar en 180 säng med våran dotter på 5½ månad samt en av våra hundar. Trångt men vi överlever.
Ja, men jag skulle vilja ha en egen säng i ett annat rum.. Det har inte med honom att göra, jag sover bäst själv.
Tyvärr inte. Nån gång i veckan sover vi ihop.
Han sover i dotterns rum och hon sover med mig.
Men JAG har bestämt att nu ska hon flytta in till sitt rum när hon blir 4 år så han kan flytta in och sova hos mig igen! Vill ju sova med honom...
Och den enda natten han sover hos mig så lägger han sig när jag redan somnat och så vaknar han runt 4 och går och lägger sig i hennes rum igen ![]()
Vi somnar alltid tillsammmans i samma säng i samma rum, delar täcke. Sedan vid 2-tiden på natten börjar den stora nattvandringen, så när vi vaknar sover en av oss + ett barn i vår säng och den andre i barnens rum, oftast iaf....
Sover tillsammans, alltid gjort så.
Sover tillsammans varje natt. Vi har varit stenhårda med att barnen ska sova i sina egna sängar varje natt (undantag när dom är sjuka). Det är jätte mysigt att sova tilsammans med barnen men inte varje natt, börjar vi med det så är det kört, plus att vi har 4 barn så det funkar inte.
Självklart sover vi i samma säng, även om det händer att jag somnar på soffan ibland : - P
Vi har sovit i samma säng i snart 26 år och har inga planer på att ändra på det.
JA, men ibland så sover jag på soffan för jag är så lättväckt tyvärr.
Vi sover i samma säng förutom dom dagar han somnar på soffan stackaren
Min sambo började sova på soffan när jag vänta nr1 eftersom jag började snarka som f*n när jag var grav, sen kom bebis och han fortsatte sova där eftersom han gick upp 04 på morgonen sov hos oss gjorde han på helgerna om de va så han inte somnat framför tv.... När han väl kom in i sovrummet och började sova där regelbundet så blev jag grav igen så då va snarkandet igång igen och han vill inte nanna hos mig hahaha...
Vi har olika sängar i samma rum
funkar klockrent. Vi har två 90 sängar som vi ställt i hop så att det blir som en dubbelsäng med en stor dubbel bäddmadrass på. Det blir ju som en säng fast det är 2...
Ja, vi sover i samma säng hela familjen. Funkar än så länge i alla fall, får se när det blir fler barn en dag hur trångt det blir
. Men det går nog det också
nix, jag och maken turas om att sova med barnen.
den ena får sova ut ensam.
den andra sover tillsammans med barnen.