Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
det är ju tanken men ofta ofta somnar han på soffan och jag och barnen i sängen eller så är vi där allihopa
just nu ligger också enmadrass på golvet o sovrummet för vi har tömt det som skall bli barnens rum och renoverar där så om man mist sin plats i sängen kan man lägga sig där eller i nån av växasängarna haha ser ut som en sovsal just nu. men annars samma säng o samma täcke.
Ja vi sover alltid tillsammans
Svårt att sova annars.
Ja absolut:)
Ja absolut och nära nära, kan inte sova utan min älskling 
Ja vi sover tillsammans. Men när jag var gravid sov ofta maken i gästrummet eftersom jag snarkade nåt helt extremt
Har alltid sovit i samma säng som mina killar. Men jag tycker inte om det. Jag vill sova ifred.
ja vi sover tillsammans.. annars sover jag inte bra... känns så tryggt med honom på ena sidan... ![]()
1 säng 1 täcke sover alltid tillsammans ![]()
Ja, oftast.
Jag sover som en kratta, så jag brukar gå och lägga mig i gästrummet. Det beror ibland på att han snarkar, men lika ofta på att jag inte kan somna, och då ligger jag bara och stör mig på hans andetag (eller nåt annat som jag kommer på).
Gillar inte att sova nära, det måste vara gott om utrymme att snurra och knorva runt i sängen utan att man "krockar".
Vanligen sover vi i samma säng. Men ska sambon upp och jobba dagen efter så sover jag vanligen i soffan så han inte ska bli störd av skrikande barn på natten.