Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Ja, det gör vi.
Ja, jag sover inte bra om jag inte kan höra honom snarka och känna hans kroppsvärme *mys mys*
Ja,vi sover tillsammans. Jag har jättesvårt att komma till ro och somna när han jobbar natt..
jag kryssade i annat.
Min man sover oftast på soffan, men han har i alla fall en säng breddvid min (dubbelsäng).
I hans säng sover oftast sonen och han orkar inte bära över honom, till sitt rum.
Jag vill bara tillägga att soffan en duxsoffa så det är inte synd om honom de minsta.
Han sover oftast middag där med :O)
skulle han komma upp vet jag att han vill ha sex...
röstade olika sängar i samma rum för så är det ju
vi har var sin 90säng... stående bredvid varandra som en dubbelsäng. Men det är var sina sängar egentligen haha
Sen januari händer det sällan! Pga nya jobbscheman.
Jag sover på jobb 12 nätter/mån och han jobbar natt 9 nätter/mån så vi sover nästan aldrig tillsammans. När det väl händer känns det unikt haha..
ja, skulle nog inte kalla det förhållande om vi skaffade separata sängar. Iofs så sover vi ju inte så mycket tillsammans så han jobbar bort 5 dagar i veckan....
Ja, men vi sover i en dubbelsäng, så jag vet inte - är det två sängar eller en? Det är ju tekniskt sett två, med en gemensam bäddmadrass över
Ja det skulle jag säga att vi gör.
Men om man ska vara petig är det två sängar som står intill varandra.
vi sover i samma säng.. har jätte svårt att sova om inte han ligger bredvid mig:)
vi sover även under samma täcke... myyyss