Sover ni i samma säng?
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Blev nyfiken på hur vanligt det är att man sover i olika sängar i ett förhållande.
Nej...han på soffan i vardagsrummet. Eller så sover jag på soffan...
Ligger i skilsmässa så..
Ja, vi sover tillsammans och det har vi gjort i 17 år.
Nu för tiden så sover oftast barnen hos oss också....
Vi bor inte ihop men när vi umgås sover vi alltid tillsammans, nakna. Jag sover alltid på vänster sida eftersom det är den sidan som är ytterst både i hand och min säng (har en tendens att knuffas i sömnen). När vi får barn får vi väl klä på oss, men sova utan honom vill jag helst inte. Sover mycket godare med honom tätt intill.
Självklart, man sover väl ihop om man bor ihop
Ja det gör vi, har samma täcke också, det är mysigt
Jo vi sover i samma säng med ett täcke och har gjort sen dag 1. Enda gången vi inte gjorde det var när min man var nyopererad och behövde gå upp mycket på nätterna, ta smärtstillande och liknande. Jag är väldigt lättväckt, så det var mest för att jag skulle få sova. Då sov han i sängen i gästrummet.
Ja självklart. Men vi har ett varsitt täcke eftersom jag är extremt frusen av mig och han raka motsatsen.
Vi har en 160 säng och sover ihop på 70 cm (till makens förtret
) under hans täcke. Jag är som en klisterlapp ![]()
Både jag min sambo å vår dotter sover i samma säng, har gjort det i 2½ år nu å det fungerar helt perfekt!!!
Jag och min sambo + den minsta katten sover i samma säng