• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10

Nosce Te Ipsum
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-21 11:26
    Behandlingslista 7:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m44144604.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 22:39
    Ihopsamlade fakta om missfall och hur man förebygger (forts.):

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m43259007.html
  • Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10
  • Cia o krabaten

Haha, jag skulle just in och skriva att 1 hel dag tyst i tråden går ju inte för sig

Mama: Härligt med hjärtljud!!! Grattis

Finesssan: Verkar som 2st skåningar är uppe hos "oss" 25/4 så det har vi pratat om. Välkommen hem förresten

*Vinkar till alla*

• Finessan
    Cia o krabaten skrev 2009-03-23 21:21:15 följande:
    Haha, jag skulle just in och skriva att 1 hel dag tyst i tråden går ju inte för sig Mama: Härligt med hjärtljud!!! Grattis Finesssan: Verkar som 2st skåningar är uppe hos "oss" 25/4 så det har vi pratat om. Välkommen hem förresten *Vinkar till alla*
    Tack sötis, läste just din kommentar i min blogg.

Jag är på! Fler trådträffar åt folket.
  • Idun 78

hej hej, nu har jag också hittat hit! Bra jobbat Bettan!!

Japp, Finesssan, det lutar åt trådträff här i stan den 25 april när både Mamarazzi och Lilla D är i stan. Kommer inte riktigt ihåg vilken tid vi sa, var det runt 15?

Dessvärre verkar det även som att det är en del som inte kan det datumet men som också gärna vill träffas så därför spånar vi även på ett datum senare i vår/sommar. Inget beslutat än dock. Ngt förslag?

Åh vad trist Mama att du är sjuk (igen!), men du får ligga hemma och mysa åt de fina hjärtljuden.

vink vink till er alla

• Finessan

Men du föder väl barn då? {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_wink}

Trevligt med skåningar i storstan och inte vilka skåningar som helst. Jag har inget förslag, men har inte så mycket för mig så det mesta passar nog mig. Vi drar väl till Hälsingland lite senare in i juni, det ska vara det då.

Dig träffar jag gärna innan 25 april. Förslag?

• Spirit

Tack för ny tråd!

Ni som har medicinerat i vanlig cykel, när har ni börjat med pred/trombyl/prog?
    Vid äl?

• Cia o krabaten

Spirit: Jag fick diagnos och ordination 1v före äl och började då med T, 2/d, och när jag testade + började jag med Prog.

Ang träffen så jobbar jag till 15 men hoppar på tåget direkt då och kommer till 16, så gärna hyfsat centralt så jag inte behöver åka till andra ändan av stan om jag ändå är sen...

• bubblan73

Var ska det vara trådträff? *nyfiken*

• Cia o krabaten
    bubblan73 skrev 2009-03-24 08:13:09 följande:
    Var ska det vara trådträff? *nyfiken*
    Sthlm någonstans pratar vi nu.
  • babblar på

Vilken tur att nån startade en ny tråd !

Mama: grattis till hjärtljud och 15 veckor!
    Men du får ju krya på dej nu. Tråkigt att vara sjuk

spirit: Denna gång tog jag 1 T från mensens slut och prog från 2 dagar efter äl

Bettan: tur att de var trevliga iaf

ego: har gått 200 dagar idag enligt fl
    Fast jag tycker att bäbisen rör sej mindre nu än innan så jag hoppas att jag får några riktiga sparkar snart

• Krusbär

Bra med ny tråd, Bettan! Varför tycker du att utredningen på SU inte verkar bra? Vilka prover har du tagit?

Stackars Mamarazzi som är sjuk igen, men hurra för fina hjärtslag! Vad är väl lite bihåleinflammation jämfört med det?

Spririt: Jag tog 1 T från efter mens och 2 T från plus. 1 prog 2 dagar efter äl och 2 prog från plus. (Kolla även in behandlingslistan!)

Babblar: 200 dagar! Grattis!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10