• emeliemarietherese

Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3

Tänkte att nu när vår gamla tråd snart slår igen är det dags att starta en ny :)

Det här är då en tråd för unga förstagångsmammor i Uppsala som fick sin lilla knodd höst/vinter 08/09.
    Vi brukar träffas då och då och gå och fika eller hitta på andra trevliga saker som t ex barnvagnsbio och liknande.

Här är vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39741223.html

och här är vi som träffas:

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta(6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->VIlja (27 Dec)
    Tammi-> Elina(15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

tror att det här var alla :)

• Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3
  • Iore84

11 är för tidigt för oss!
    vi måste åka vid halv tio för att komma i tid eftersom vi åker buss, så 13 blir bäst för oss. Men bestämmer ni 11 får vi ta oss in iaf.

• Iore84
    vickitoria skrev 2009-03-24 18:42:09 följande:
    Är det nån som ska gå på bion? Annars kanske vi kan träffas runt 11.00? Är det någon som vill träffas på stationen och guida mig till frälsis?
    Jag kan guida, går ändå av vid stationen.
  • emlan83

ska vi säga kl.1200 då?? mittemellan tiderna som folk ville. blir ju så att det alltid är nån som inte kan en viss tid, svårt att passa in för allihopa.
    ses på frälsis sen tjejer!!

• Iore84

Ja det tycker jag lät mkt bättre. Har dessutom för mig att frälsis stänger 15, om jag kommer ihåg rätt. Men som sagt jag åker buss in och kommer vara på stationen ca 11.30 hoppas jag.

• vickitoria

Nä usch jag orkar inte följa med och fika idag! Albin har varit så täppt inatt och inte kunnat sova. Vill inte heller smitt ner alla småbebisar! Jäkla förkylningstider som aldrig tar slut!

• Iore84

Då ses vi vid tolv vid frälsis. Om det ändras kanske ngn är snäll och messar mig. Måste börja göra oss i ordning. Skall ju smörjas och så här.

• Viktorsmamma

blir det något nästa vecka då vi var i Norrland igår!

fika på frälsis onsdag?

Viktor 26/10-08
  • gravid85

Ska till bvc på onsdag så det passar inte men gärna någon annan dag, tisdag eller torsdag skulle passa bäst.

• juiol

Nästa vecka är de klädpartyt tjejer!! =) Det är ju på torsdagen! Så då ses vi ju iaf.. Vilka ska dit?

Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3