• emeliemarietherese

Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3

Tänkte att nu när vår gamla tråd snart slår igen är det dags att starta en ny :)

Det här är då en tråd för unga förstagångsmammor i Uppsala som fick sin lilla knodd höst/vinter 08/09.
    Vi brukar träffas då och då och gå och fika eller hitta på andra trevliga saker som t ex barnvagnsbio och liknande.

Här är vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39741223.html

och här är vi som träffas:

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta(6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->VIlja (27 Dec)
    Tammi-> Elina(15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

tror att det här var alla :)

• Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3
  • gravid85

Denisen: Det är ganska lugnt. Vi hinner inte med så mycket men har fått rutiner på både sömn och mat, vissa dagar sämre än andra såklart men han är ju så liten så det får man ju räkna med. Hur går allt för er?

• Viktorsmamma

inget denna vecka heller?

Viktor 26/10-08
  • Iore84

Vi kan inte i morgon och på fredag. I morgon är det dags för 6 månaders sprutan. Tiden går så otroligt fort. 6 månader redan... humm vad har dagarna tagit vägen??
    Aja kanske fika nästa vecka.?

• Benita1981

Visst är det barnvagnsbio i morgon?, jag får inte fram Sf på datorn, något fel.
    Kram Benita och Emelie

• emeliemarietherese

Hej!
    Ville bara pålysa här att ännu ett Me&I party närmar sig.
    Den 6e maj ska jag ha ett här hemma hos mig kl 18.30. Det vore ju jättekul om ni kunde komma, ju fler desto roligare! Ni är välkomna med eller utan barn :) Säg bara till innan så jag kan beräkna ett ca antal.

För er som vill komma men ännu inte har mitt telenr så är det bara att inboxa mig så skickar jag numret till er. Kram/Emelie

• juiol

HejHej!!

Guuud va flera veckor sen jag var inne och kolla! Vad är nytt? är det någon träff inplanerad? =) annars tycker jag vi styr det snart! Mys på filt i statsparken lr liknande!
    Hoppas allt är bra med alla!

• gravid85

juiol: Jag träffas gärna någon gång snart och fikar eller sitter i parken. Ute är ju praktiskt med barnvagnar och riktigt skönt om det fina vädret håller i sig. Vilka kan nästa vecka t.ex.?

• Viktorsmamma

kan nog inte nästa vecka  sambons släkt från finland kommer + hans systerson som bor i Norge kom igår och stannar 1½ vecka... sen ska vi på återträff med vår musikleksgrupp på onsdag + öppnaförskola måndag och torsdag! *puh* fullt upp hörru!

Viktor 26/10-08
Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3