• emeliemarietherese

Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3

Tänkte att nu när vår gamla tråd snart slår igen är det dags att starta en ny :)

Det här är då en tråd för unga förstagångsmammor i Uppsala som fick sin lilla knodd höst/vinter 08/09.
    Vi brukar träffas då och då och gå och fika eller hitta på andra trevliga saker som t ex barnvagnsbio och liknande.

Här är vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39741223.html

och här är vi som träffas:

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta(6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->VIlja (27 Dec)
    Tammi-> Elina(15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

tror att det här var alla :)

• Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3
  • alexberg

Så kul att många kommer :) hit är alla välkomna med eller utan bebisar :) finns det hjärterum.. :) Inte värre än att man kan lämna sovande bebis hemma :) menmen:)
    Hittar ni inte så messa min mobil så får ni vägbeskrivning..är inte inne här så ofta :)
    0735751234 :)

• Liimpaan

tusen år jag skrev här sist är aldrig inne här meen trevlit på klädpartyt iaf hoppas ni mår braaa trevlig helg

• Viktorsmamma

jag är på fika nästa vecka, om det blir på onsdag.. annars kan jag inte!

Viktor 26/10-08
  • Jessica Lindell

Tack Alexandra för jätte trevligt klädparty :) Mkt trevligt.. {#lang_emotions_smile}

• gravid85

Nu blev det ingen fika av denna vecka men jag fikar gärna nästa vecka. Onsdag passar inte särskilt bra för mig men annars vilken dag som helst. Kom igen nu - vilka ska med?

• Denisen

Måndag upptagen, tisdag och torsdag upptagen mellan 11-14 (tränar), onsdag går jag till öppna förskolan kl 13. Fredag kan jag hela dagen =)
    Jag trodde man hade mkt tid över som föräldraledig, pyttsan...

Hur går dagarna för dig nu Erika? Har du och Kian hittat en vardag?

• emeliemarietherese

Hej alla fina, underbara mammor!
    Imorgon kl 13 tänkte vi (blir några andra mammor med) ha picknick i stadsparken. Alla som vill är välkomna att följa med :) Ju fler desto roligare!
    Hoppas det är ngn som kan :D
    kraaam

• emeliemarietherese

Upptäckte nu att det är en liten "blåkulla"-parad för de små som det kanske kunde vara mysigt att gå på-..det börjart kl 13.45 på stora torget så då kanske det är bättre att träffas halv 13 istället för de som vill? :)

• emlan83

åh jag hade gärna följt med, men jag såg det för sent!!! Attans!! Får bli en annan gång. Kraaam

Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3