• emeliemarietherese

Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3

Tänkte att nu när vår gamla tråd snart slår igen är det dags att starta en ny :)

Det här är då en tråd för unga förstagångsmammor i Uppsala som fick sin lilla knodd höst/vinter 08/09.
    Vi brukar träffas då och då och gå och fika eller hitta på andra trevliga saker som t ex barnvagnsbio och liknande.

Här är vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39741223.html

och här är vi som träffas:

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta(6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->VIlja (27 Dec)
    Tammi-> Elina(15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

tror att det här var alla :)

• Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3
  • juiol

yes stora torget it is.. Kan vi inte säga på pressbyron sidan så less på alla som står å hänger å möts utanför ålens =) så bänkarna där i hörnet untanför skopunkten! Funkar det för dig! Linn är oxå på! Tänkte höra med Alex å Emma oxå! Niiii andra får väll kolla här!!!

• gravid85

Då är det utanför skopunkten på stora torget kl 13.00 på tisdag som gäller då. Kom alla som vill, nya som gamla.

• emlan83

Jag kan nog oxå då!! Hoppas på bra väder så vi kan sitta ute då!!
    Kram kram

• juiol

Jaaa Kom Kom ALLIHOPA!! Än så länge är det iaf graivd85, emelie, linn och en ny tjej (kompis till mig som precis fått barn) Emma! Ses där kl 13 imorn tjejor!

• Iore84

Jag och Jonathan kommer i morgon också. Ses på stora torget kl 13. Hoppas alla kan!!

• juiol

HEJ ALLIHOPA!!!

På FREDAG nu den 8 maj! Står det i UNT idag att det ska bli 20 grader och en STOR SOL utan moln! Toppen för en mamma picknick i statsparken! Jag å några mamma vänner kommer iaf att sitta där och njuta av solen. Ni som vill får gärna joina oss.

Kram på er!

• gravid85

Jag kommer gärna men har ingen aning om vilken park som är stadsparken. Vilken tid? Kram

• Flurpen86

Vi följer också gärna med. Skulle verkligen vara så skoj att träffa alla nu:).
    Men vilken tid ska vi ta då? Å Erika vi kan säkert mötas och gå tillsammans till statsparken;). Kram på er

• Ambi86

Vi följer gärna med så länge det är bra väder. Mys med picknick i parken :) Längesen man träffade alla mammor nu så vore så skoj om det kom många :)

Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3