• emeliemarietherese

Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3

Tänkte att nu när vår gamla tråd snart slår igen är det dags att starta en ny :)

Det här är då en tråd för unga förstagångsmammor i Uppsala som fick sin lilla knodd höst/vinter 08/09.
    Vi brukar träffas då och då och gå och fika eller hitta på andra trevliga saker som t ex barnvagnsbio och liknande.

Här är vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39741223.html

och här är vi som träffas:

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta(6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->VIlja (27 Dec)
    Tammi-> Elina(15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

tror att det här var alla :)

• Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3
  • juiol

Nästa vecka är de klädpartyt tjejer!! =) Det är ju på torsdagen! Så då ses vi ju iaf.. Vilka ska dit?

• vickitoria

Hej tjejer! Jag känner att jag inte har tid att följa med på alla era mysiga fikaträffar! Känns som om dagarna bara försvinner! Man ska hinna umgås med vänner som går i väntanstider, samtidigt som man inte får försumma de som inte går i väntans tider, lite alone time med sambon ska hinnas med då och då, det ska städas, tvättas och lagas mat, vi håller på och renoverar lite smått här och där, hjälper mamma och pappa med deras gård och hus och där imellan så är det en hög med tårtbeställningar!
    Puh! Men jag kikar in här då och då och är det nån fikaträff på G när jag har tid och ork så kommer jag!

• Iore84

Vi kommer på klädpartyt. Men vilken tid är det?

• gravid85

Vet inte om jag har hört om klädparty. Eller så har jag gjort det men glömt, har fått minne guldfiske av sömnbristen.

• Jessica Lindell
    Hej hej vi kommer på klädpartyt :) iaf jag. lilleman kanske ska simma med pappan på kvällen, så de stannar hemma. jag komme riaf. tiden var kl 19 tror jag. ska kolla upp det..
    vi ses på tors!
    Kram {#lang_emotions_smile}
  • Jessica Lindell

kl 19 var klädpartyt :) Vilka ska dit?

• Flurpen86

Hmm, jag hade ju tänkt att komma på klädpartyt. Men 19.00 känns lite sent när man har en bit att åka. Har ju fått in kvällsrutinerna, å nu sover Oliver vid 20.00 Hade ju varit jättekul å träffa alla igen, men vi hoppar nog det här.
    Men vi ses väl säkert på fika något framöver;)
    kram kram

• Viktorsmamma

vi kommer inte på klädpartyt då det är långt att åka från norrtälje och viktor har fått sina "rutiner" och sover runt 20.00 på kvällen.

men när blir nästa fika?

Viktor 26/10-08
  • Iore84

Klart vi kommer, lillkillen sover iaf allt mellan 20 och 22 så för oss är det lugnt.
    Ses på torsdag ni som kommer.

• juiol

Härligt! Jag å linn kommer oxå! Å Emelie snacka också om att hon skulle med! =D va skoj!

Svar på tråden Unga uppsalamamas höst/vinter 08/09 del 3